توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه به نیابت سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی

صبح امروز ۲۸۰ سری جهیزیه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توزیع شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، صبح امروز  به نیابت سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی و در هفته وحدت ۲۸۰ سری جهیزیه در شهرک بلدالامین با حضور  رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سپاه ثارالله توزیع […]

صبح امروز ۲۸۰ سری جهیزیه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توزیع شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، صبح امروز  به نیابت سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی و در هفته وحدت ۲۸۰ سری جهیزیه در شهرک بلدالامین با حضور  رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سپاه ثارالله توزیع شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک ایام هفته وحدت و میلاد ختمی مرتبه محمد مصطفی (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: از سال‌های گذشته مجاهدت مشترکی بین کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه و بسیج شکل گرفته است که هر روز این مجاهدت گسترش پیدا می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه یکی از برنامه‌های بسیار خوب در این زمینه تأمین جهیزیه برای زوج‌های جوان است، ادامه داد: بر اساس گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، استان کرمان جزء استان‌های پیشتاز و نمونه در این زمینه است.

وی عنوان کرد: در هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و به یاد سردار شهید هاشمی ۲۸۰ سری جهیزیه به پاسداشت مجاهدت‌های شهید هاشمی، بین افرادی که قبلا شناسایی شده‌اند، توزیع خواهد شد و این مسیر مبارک ادامه دارد.

سردار سلیمانی ابراز کرد: برای احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور، تعامل گسترده با کمیته امداد امام خمینی (ره) داریم و امروز بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی در استان کرمان افتتاح خواهد شد و در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت و البته در گذشته هم برخی از این واحد‌ها بهره‌برداری شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: رسالت ما این است در خدمت مردم عزیز باشیم و برای همه مردم خدمت‌گذاری کنیم و در این راستا جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هم قطعا اولویت دارد که بیشتر به مسائل و مشکلاتشان توجه شود و ان شاءالله این نهضت خدمت‌گذاری که با تاکید حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفته است، ادامه داشته باشد.




توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه به نیابت سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی

منبع: خــبرگزاری بســیج
? توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه به نیابت سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی