توزیع ۲۶۲۵ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند در ایام نوروز

فلاح گفت: در ایام نوروز، ۲ هزار و ۶۲۵ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۸۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد. رضا فلاح گفت: پویش هلال رحمت از اواخر اسفندماه پارسال با هدف تامین بسته‌های غذایی برای خانواده‌های نیازمند و کم‌تر برخوردار با تمرکز بر مناطق حاشیه نشین و روستایی […]

فلاح گفت: در ایام نوروز، ۲ هزار و ۶۲۵ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۸۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

رضا فلاح گفت: پویش هلال رحمت از اواخر اسفندماه پارسال با هدف تامین بسته‌های غذایی برای خانواده‌های نیازمند و کم‌تر برخوردار با تمرکز بر مناطق حاشیه نشین و روستایی در کرمان آغاز شد.

به گفته او در ایام نوروز، ۲ هزار و ۶۲۵ بسته غذایی به ارزش ریالی یک میلیارد و ۸۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ۱۴ شهرستان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۱۰۰ بسته عیدانه، شامل: پیراهن، شلوار و کفش در بین نیازمندان توزیع شد که ارزش ریالی اقلام توزیع شده، ۳۰ میلیون تومان است. 

او می گوید:  ۱۰۰ عدد سیم کارت به دانش آموزان نیازمند نیز اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بخشی از لوازم خانگی ضروری به ارزش ریالی ۸۶ میلیون تومان برای خانواده‌های سیل زده و نیازمند تامین شده است و بین ۵۰ خانواده نیازمند توزیع خواهد شد.

او گفت: ۵ هزار بسته غذایی نیز در ادامه اجرای این پویش در سراسر استان توزیع خواهد شد و این پویش تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

فلاح می‌گوید: خانه‌های هلال در پویش هلال رحمت، نقش بسزایی داشتند و با محوریت خانه‌های هلال و محلات اجتماع محور، نیازمندان شناسایی و اقلام بسته بندی شده در میان آن‌ها توزیع شد.

به گفته او پویش هلال رحمت با تلفیق ۲ طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت  از سوی سازمان داوطلبان برنامه ریزی و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز آغاز شده است و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت و جامعه هدف آن را خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی سرپرست و بدسرپرست، ایتام، بیماران صعب العلاج و یا کرونایی و خانواده‌های تنگ دست آن‌ها تشکیل می‌دهد.

فت فتو کرمان کرمان




توزیع ۲۶۲۵ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند در ایام نوروز

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? توزیع ۲۶۲۵ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند در ایام نوروز