توزیع ۲۲۰ بسته یونجه سیلاژ بین مجریان طرح‌های دامپروری کمیته امداد راور

رئیس کمیته امداد راور از توزیع ۲۲۰ بسته یونجه سیلاژ بین مجریان طرح‌های دامپروری کمیته امداد خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد؛ حجت‌‌الاسلام علی طاهری رئیس کمیته امداد راور اظهار کرد: با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر و افزایش قیمت نهاده‌های دامی طرح‌های اشتغال دامداری و دام‌پروری مددجویان […]

رئیس کمیته امداد راور از توزیع ۲۲۰ بسته یونجه سیلاژ بین مجریان طرح‌های دامپروری کمیته امداد خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد؛ حجت‌‌الاسلام علی طاهری رئیس کمیته امداد راور اظهار کرد: با توجه به خشک‌سالی‌های اخیر و افزایش قیمت نهاده‌های دامی طرح‌های اشتغال دامداری و دام‌پروری مددجویان تحت حمایت این نهاد با مشکلات فراوانی روبه‌رو شدند که در راستای حمایت از این طرح‌ها کمیته امداد راور در حمایت از مجریان طرح‌های دام سبک و سنگین و هم‌چنین پایداری این طرح‌ها قدم برداشت و ۲۲۰ بسته یونجه سیلاژ شده را تهیه و بین این مجریان توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: اولویت برنامه‌‌های امداد در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان و حمایت آن‌ها تا رسیدن به خودکفایی و همچنین پرداخت سرانه حق بیمه کارفرمایی به کارفرمایانی که فرزندان مددجوی تحت حمایت را استخدام کرده باشند در همین راستاست.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به سرفصل‌های وام‌های اشتغال اعطا شده در سال گذشته اظهار داشت: سرفصل‌های وام‌های اشتغال پرداختی شامل کارفرمایی، مشاغل خرد خانگی، حمل و نقل، خدمات صنفی و صنعتی و کشاورزی و دامداری(شترداری، گاوداری، دامداری و پرورش بوقلمون) است.

وی در خصوص شرایط اعطای تسهیلات اشتغال در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: «دهک درآمدی ۱ تا ۵، که بیمه تامین اجتماعی نباشد، سرپرست خانوار باشد، مدرک شغلی داشته باشد و قبلا وام اشتغال دریافت نکرده باشد، شرایط اعطای تسهیلات در حوزه اشتغال کمیته امداد را دارا است».

رئیس کمیته امداد راور از متقاضیان ایجاد اشتغال (تا دهک ۵ خانوار) خواست: جهت بهره مندی  از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) از طریق گوشی هوشمند، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت،مراجعه به کافی‌نت ها؛ به سایت hayat.emdad.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست، انتخاب گزینه خوداشتغالی و بارگذاری مدارک و مستندات شغلی خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: متقاضیان اشتغال نیازی به مراجعه حضوری به کمیته امداد را ندارند و کارشناسان مربوطه پس از بررسی مدارک و مستندات ظرف مدت ۴۸ ساعت با متقاضیان تماس خواهند گرفت و نتیجه را به اطلاع آنان خواهند رساند.

انتهای پیام/کمساری




توزیع ۲۲۰ بسته یونجه سیلاژ بین مجریان طرح‌های دامپروری کمیته امداد راور

منبع:آرمـان
? توزیع ۲۲۰ بسته یونجه سیلاژ بین مجریان طرح‌های دامپروری کمیته امداد راور