توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمان

هم‌زمان با دهه فجر و به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین، ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در استان کرمان توزیع شد. به گزارش فت فتو از کرمان، امروز ۱۸ بهمن‌ماه و هم‌زمان با هفتمین روز از دهه فجر رزمایش کمک مؤمنانه در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار […]

هم‌زمان با دهه فجر و به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین، ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در استان کرمان توزیع شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، امروز ۱۸ بهمن‌ماه و هم‌زمان با هفتمین روز از دهه فجر رزمایش کمک مؤمنانه در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارلله استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) جهت دهنده همه‌ عرصه‌های انقلاب اسلامی هستند و عرصه بزرگ کمک مؤمنانه به فرمان ایشان شکل گرفت و این حرکت در استان کرمان به همت مردم خوب، نهادهای انقلابی، مجموعه سپاه و بسیج و با کمک رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان درخشید و یک انسجام خوبی را در کمک به همنوعان به وجود آورد.

سردار معروفی ادامه داد: در ادامه خدمات اجتماعی و کمک مومنانه تا زمانی که در استان و کشور نیاز است موضوعات را با جدیت دنبال می‌کنیم. در یک ماه گذشته مقام معظم رهبری در حوزه ارزاق عمومی و تغذیه تاکید کردند و این اولویت به هیچ وجه از دستور کار ما خارج نخواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش کلی ۱۰ میلیارد تومان توزیع خواهیم کرد که مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین است و این بسته‌ها بر اساس شناسایی‌های قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که مربوط به حوزه کرونا بوده است توزیع می‌شود.

وی از توزیع ۱۰ هزار تن آرد در مناطق سیل‌زده استان خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در راستای کاری که از ابتدای امسال و به طور خاص در حوزه سیل انجام داده است، ۲۰ هزار بسته گوشت آماده دارند که با هماهنگی انجام شده بین نیازمندانی که در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه استان با اشاره به عملکرد خوب نهاد‌ها و دستگاه‌های استان در مناطق سیل‌زده، خطاب به توزیع کنندگان این بسته‌ها، تاکید کرد: بسته نباید روز توزیع شود و در هنگام تحویل بسته‌ها به نیازمندان فیلم و عکس از محل توزیع تهیه نشود و حرمت خانواده‌ها حفظ شود.

سردار معروفی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۱۷ هزار بسته کمک معیشتی در استان توزیع شده است، گفت: تا پایان امسال دو مرحله دیگر کمک‌ها توزیع خواهد شد که مرحله بعدی توزیع کمک‌های مؤمنانه در هفته پاسدار خواهد بود و برنامه‌ریزی‌ها برای توزیع کمک‌های مومنانه در شب عید انجام شده است و سعی می‌کنیم عرصه و تعداد بسته‌ها برای شب عید بیشتر باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با دعوت از خیرین و واقفین استان برای شرکت در این کار خیر، افزود: خیرین و واقفین به کمک ما بیایند تا در شب عید بتوانیم یک کار بزرگ در استان انجام دهیم.

وی نقش مردم و خیرین استان کرمان را در عرصه کمک مؤمنانه بسیار خوب دانست و تأکید کرد: درخواست ما این است که این کمک‌ها در قالب قرارگاهی انجام شود تا مدیریت بهتری صورت بگیرد و هزینه‌ها هدر نرود و خدمات بهتری به مردم برسد.

 

 

انتهای پیام




توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمان