توزیع روزانه ۳۰ هزار پرس غذا توسط موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان در ایام اربعین

نذیر کرمان/کرمان به گفته مسئول موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان، امسال این موکب در ایام اربعین حسینی روزانه ۳۰ هزار پرس غذا در وعده‌های نهار، شام و صبحانه بین زوار امام حسین(علیه السلام) توزیع خواهد کرد. علی میربابایی شامگاه ۲۵ مردادماه در نشست خبری تشریح اقدامات موکب خاتم‌الانبیاء(صلی الله علیه و آله) در ایام اربعین، اظهار کرد: […]

نذیر کرمان/کرمان به گفته مسئول موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان، امسال این موکب در ایام اربعین حسینی روزانه ۳۰ هزار پرس غذا در وعده‌های نهار، شام و صبحانه بین زوار امام حسین(علیه السلام) توزیع خواهد کرد.

علی میربابایی شامگاه ۲۵ مردادماه در نشست خبری تشریح اقدامات موکب خاتم‌الانبیاء(صلی الله علیه و آله) در ایام اربعین، اظهار کرد: امسال هفتمین سال حضور موکب خاتم الانبیاء در اربعین حسینی است و عراق فقط به پنج موکب مجوز داده که در کربلا روبروی خیمه‌گاه، موکب برپا کنند که امسال موکب خاتم الانبیاء روبروی خیمه‌گاه در ۹ بخش فعالیت خواهد کرد و روزانه ۳۰ هزار پرس غذا در وعده‌های نهار، شام و صبحانه توزیع خواهد کرد.

وی افزود: به علت این‌که میدان ولی‌عصر بنام امام زمان (عج) است و برای این‌که این میدان به مردم شناخته شود، تصمیم گرفته شد که در این میدان، مراسم‌ مذهبی رفسنجان را برگزار کنیم که موکب خاتم الانبیاء مراسم را در میدان ولیعصر با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها آغاز کرد و مراسم متفاوتی در این ایام برگزار شد و بعد از آن با حضور هیأت‌ها در این میدان جشن‌های نیمه شعبان برگزار شد.

میربابایی بیان کرد: در بحث آزادی زندانیان ۱۵۰ میلیون تومان با کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در اختیار ستاد آزادی زندانیان گذاشته شد.

وی با بیان این‌که هر چه هوا گرم‌تر می‌شود، شور و اشتیاق مردم برای حضور در اربعین کم‌رنگ‌تر نمی‌شود، اظهار کرد: امسال که قول مساعد داده شده فضای بهتری برای اسکان در اختیارمان قرار دهند و با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر بحث اسکان را انجام دهیم.

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان با اشاره به این‌که درمانگاه موکب در سه شیف با ۶۰ نفر پرستار و پزشک خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌دهند، بیان کرد: پزشکان و پرستاران، ماماها و … در درمانگاه مستقر خواهند شد و به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌دهند که امسال حدودا ۳۰۰ میلیون تومان دارو نیاز داریم.

وی عنوان کرد: امسال همچنین سه نانوایی فعالیت خواهند کرد و موکب شهید آذرباد هم در شستشوی البسه فعال خواهد بود و دو دستگاه نانوایی در کربلا و یک دستگاه نانوایی در نجف داریم که نان تازه بدست زائران خواهند داد.

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان عنوان کرد: ۲۲۰ سبد کالا هم به‌ مناسبت ایام اربعین بین نیازمندان توزیع می‌شود و در دیگر ایام سال نیز بسته‌های معیشتی توزیع شده است. 

انتهای پیام




توزیع روزانه ۳۰ هزار پرس غذا توسط موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان در ایام اربعین

منبع: ایـسنا
? توزیع روزانه ۳۰ هزار پرس غذا توسط موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان در ایام اربعین