توزیع رایگان وسایل گازسوز در مناطق روستایی و عشایری کرمان

کرمان – مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان از توزیع رایگان وسایل گازسوز برای جلوگیری از قطع درختان در مناطق روستایی و عشایری خبر داد. مهدی رجبی زاده در گفتگو با مهر اظهارداشت: در فصل سرد سال شاهد قطع درختان به منظور ایجاد گرما در مناطق روستایی و عشایری هستیم و به همین منظور طرحی برای […]

کرمان – مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان از توزیع رایگان وسایل گازسوز برای جلوگیری از قطع درختان در مناطق روستایی و عشایری خبر داد.

مهدی رجبی زاده در گفتگو با مهر اظهارداشت: در فصل سرد سال شاهد قطع درختان به منظور ایجاد گرما در مناطق روستایی و عشایری هستیم و به همین منظور طرحی برای توزیع وسایل گاز سوز در این مناطق در دست اجرا است.

وی افزود: هدف از توزیع وسایل گاز سوز فرهنگ سازی در خصوص جلوگیری از قطع درختان و از بین بردن نیاز مردم محلی و بوم زیستها برای قطع درختان است.

وی ادامه داد: خشکسالی‌های اخیر در استان کرمان منجر به فقر جدی منابع طبیعی شده است و هر گونه قطع درختان و گیاهان در طبیعت ضربه‌ای جدی به منابع طبیعی خواهد زد.

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان از مردم در روستاها و مناطق عشایری خواست همکاری لازم را برای مقابل با قطع درختان و نگهداری از ذخیره گاه‌های طبیعی انجام دهند.

کد خبر ۵۴۱۸۴۵۴




توزیع رایگان وسایل گازسوز در مناطق روستایی و عشایری کرمان

منبع: مــهر
? توزیع رایگان وسایل گازسوز در مناطق روستایی و عشایری کرمان