توزیع تجهیزات بهداشتی در حاشیه شهر کرمان

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: اقلام و تجهیزات کمک آموزشی و بهداشتی خریداری و در مناطق حاشیه شهر کرمان توزیع شد. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از محل اعتبارات وزارت کشور (سازمان امور اجتماعی کشوری) اقلام آموزشی و بهداشتی جهت ارتقای وضعیت […]

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: اقلام و تجهیزات کمک آموزشی و بهداشتی خریداری و در مناطق حاشیه شهر کرمان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از محل اعتبارات وزارت کشور (سازمان امور اجتماعی کشوری) اقلام آموزشی و بهداشتی جهت ارتقای وضعیت آموزشی و بهداشتی مناطق حاشیه شهر خریداری و در تعدادی از مناطق شهر کرمان توزیع شد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان به همراه تعدادی از مدیران دفاتر تسهیلگری، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و نماینده اداره کل آموزش و پرورش  برای نظارت بر استفاده صحیح از این اقلام بازدیدی از شهرک صنعتی و بافت قدیم شهر کرمان و مراکز درمانی الله‌آباد، شرف‌آباد و سیدی داشتند.

 پرویز افزون سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، گفت: اعتبار اختصاص یافته در اختیار آموزش و پرورش و علوم پزشکی قرار گرفت و پس از خرید تجهیزات کمک آموزشی و بهداشتی در مناطق هدف توزیع شده و در حال استفاده است.

او همچنین از پیگیری برای جذب اعتبارات بیشتر در سال ۱۴۰۰ برای خرید تجهیزات کمک آموزشی و بهداشتی ویژه مناطق حاشیه شهر کرمان خبر داد.

انتهای پیام/ی




توزیع تجهیزات بهداشتی در حاشیه شهر کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? توزیع تجهیزات بهداشتی در حاشیه شهر کرمان