توزیع بیش از ۳۵ هزار قرص نان صلواتی در شهربابک

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهربابک گفت: بیش از ۳۵ هزار قرص نان با ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان توزیع شد. حجت‌الاسلام مهدی غفوری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» گفت: به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و به‌ منظور احیای سفره اکرام آن امام همام، […]

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهربابک گفت: بیش از ۳۵ هزار قرص نان با ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام مهدی غفوری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» گفت: به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و به‌ منظور احیای سفره اکرام آن امام همام، توزیع نان صلواتی در شهربابک از چهارشنبه، شروع شده روز گذشته نیز ادامه داشت و فردا جمعه هم در برخی محله‌ها انجام می‌شود.

 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهربابک با بیان اینکه نان صلواتی توسط بیش از ۴۰ نانوایی شهرستان در نقاط مختلف شهرستان از جمله دهج، جوزم، خورسند و داخل شهر شهربابک توزیع شده، افزود: حدود ۳۵ هزار قرص نان با ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به همت مردم خیر با رویکرد مردمی و محله‌محور در شهربابک توزیع شد.
 
حجت‌الاسلام غفوری بیان کرد: این امر خدا پسندانه با همکاری و پشتیبانی اداره تبلیغات اسلامی، مجتمع مس، فرمانداری، ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی، انجام شده است.
 
وی با اشاره به اهمیت نقش نان در معاش انسان، تصریح کرد: دین و اولیای بزرگوار اسلام برای این نعمت الهی، احترام ویژه‌ای قائل بوده‌اند؛ چرا که نان برای لذت بردن و پرخوردن نیست، بلکه عاملی برای توان‌یابی و عمل و نشاط و کوشش در میدان‌های زندگی و تکلیف است.
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهربابک گفت: یاری رساندن به ایتام و نیازمندان از بركات ارزشمند ماه رمضان برای مسلمانان است، عملی پسندیده كه به تحقق عدالت اجتماعی در جامعه كمك می‌كند و ریشه در فطرت انسان دارد و خشنودی و آرامش را برای او به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/ شهربابک 




توزیع بیش از ۳۵ هزار قرص نان صلواتی در شهربابک

منبع:آرمـان
? توزیع بیش از ۳۵ هزار قرص نان صلواتی در شهربابک