توزیع بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم در استان کرمان

کرمان– مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: یکی از برنامه‌های شاخص به مناسبت عید غدیر پخت و توزیع ۳۰۰ هزار پرس غذا در سطح استان است که تعداد ۱۲۰ هزار پرس آن مربوط به شهرستان کرمان است. حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با فت فتو ضمن تبریک عید بزرگ غدیر گفت: به یاری خداوند، […]

کرمان– مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: یکی از برنامه‌های شاخص به مناسبت عید غدیر پخت و توزیع ۳۰۰ هزار پرس غذا در سطح استان است که تعداد ۱۲۰ هزار پرس آن مربوط به شهرستان کرمان است.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با فت فتو ضمن تبریک عید بزرگ غدیر گفت: به یاری خداوند، به همت مردم و همکاری خیرین برنامه‌ها و فعالیت‌های شاخصی در سطح استان به مناسبت عید غدیر درحال انجام است.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شاخص می‌توان به پخت و توزیع ۳۰۰ هزار پرس غذا در سطح استان اشاره کرد که تعداد ۱۲۰ هزار پرس مربوط به شهرستان کرمان است که توزیع آن از دیروز آغاز و تا امشب ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: یکی از برنامه‌های شاخص برگزاری مراسم عید غدیر در گلزار شهدا کرمان است که تعداد ۱۰ هزار غذا نیز توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه در سراسر استان نیز اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف عید غدیر می‌کنند، اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شاخص می‌توان به حضور مردم در گلزار شهدا اشاره کرد.

حجت الاسلام حقانی با بیان این مطلب که بازسازی واقعه غدیر در سراسر استان از دیگر برنامه‌های ایام غدیر است، اظهار داشت: مسابقات کتابخوانی از کتاب غدیر در سراسر استان برگزار می‌شود و به برگزیدگان جوایزی تقدیم می‌شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، ابراز داشت: توصیه می‌شود مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در برنامه‌های مختلف شرکت کنند همچنین اجرای مراسم‌های و برنامه‌ها تلاش شده است با رعایت نکات و شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود.

کد خبر ۵۵۴۱۰۰۲




توزیع بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم در استان کرمان

منبع: مــهر
? توزیع بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم در استان کرمان