توزیع بذر ذرت ۷۰۴ مغان توسط اداره تعاون روستایی رودبارجنوب

رئیس اداره تعاون روستایی رودبارجنوب از توزیع بذر ذرت ۷۰۴ مغان توسط اداره تعاون روستایی این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با توجه به شروع فصل کشت در سال جاری بذر ذرت استاندارد شناسنامه‌دار ۷۰۴ مغان با هر کیلو ۱۵۰ هزار تومان در بین کشاورزان رودبارجنوب توزیع می‌شود و […]

رئیس اداره تعاون روستایی رودبارجنوب از توزیع بذر ذرت ۷۰۴ مغان توسط اداره تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با توجه به شروع فصل کشت در سال جاری بذر ذرت استاندارد شناسنامه‌دار ۷۰۴ مغان با هر کیلو ۱۵۰ هزار تومان در بین کشاورزان رودبارجنوب توزیع می‌شود و هیچ گونه مشکلی در تامین بذر مربوطه وجود ندارد.

 
محمود سابقی رئیس شرکت تعاون روستایی رودبارجنوب در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بذر ذرت عرضه شده با بالاترین سطح کیفیت و مناسب جهت مصرف در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.
 
وی به کشاورزان در خصوص هشدارهای داده شده در مورد خرید بذر غیر استاندارد تاکید کرد و افزود: استفاده از این بذور و نمونه‌های مشابه بدون لیبیل و خارج از شبکه توزیع، مشکلات و تبعاتی از قبیل کاهش تولید را به همراه خواهد داشت.
 
سابقی خاطر نشان کرد: کشاورزان رودباری می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون روستایی رودبارجنوب بذر ۷۰۴ مغان را دریافت کنند.

رودبار جنوب یکی از مناطق کشت ذرت در جنوب کرمان است که در دو مرحله کاشت و برداشت در سال را دارد.

انتهای خبر/پورحیدر 




توزیع بذر ذرت ۷۰۴ مغان توسط اداره تعاون روستایی رودبارجنوب

منبع:آرمـان
? توزیع بذر ذرت ۷۰۴ مغان توسط اداره تعاون روستایی رودبارجنوب