توزیع بخاری گازسوز بین مددجویان کرمانی

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان از توزیع ۲ هزارو۴۰۴ بخاری گازی با آغاز فصل سرما بین مددجویان استان خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: در فصل پاییز و همچنین با آغاز فصل زمستان باهدف کمک به تأمین وسایل گرمایشی مددجویان، ۲هزارو۴۰۴  بخاری […]

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان از توزیع ۲ هزارو۴۰۴ بخاری گازی با آغاز فصل سرما بین مددجویان استان خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: در فصل پاییز و همچنین با آغاز فصل زمستان باهدف کمک به تأمین وسایل گرمایشی مددجویان، ۲هزارو۴۰۴  بخاری گاز سوز بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توزیع شد.

اوبیان کرد: این وسایل گرمایشی با اولویت خانوار‌های ساکن در مناطق محروم، سردسیر و مناطقی که تازه گاز کشی شده اختصاص یافت.

صادقی افزود: برای تهیه و توزیع این تعداد بخاری در بین مددجویان تحت حمایت استان بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.

او کمک به تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان را یکی از برنامه‌های این نهاد دانست و گفت: هرساله با آغاز فصل سرما لوازم گرمایشی بخاری و آبگرمکن به مددجویان ساکن در مناطق محروم و سردسیر اهداء می‌شود.

صادقی بابیان اینکه کمیته امداد استان کرمان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای تهیه و تأمین وسایل منزل برای مددجویان ازجمله وسایل گرمایشی است بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی#۰۳۴*۸۸۷۷* به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود به یاری خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان کرمان بشتابند.

انتهای پیام/ی




توزیع بخاری گازسوز بین مددجویان کرمانی

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? توزیع بخاری گازسوز بین مددجویان کرمانی