توزیع اقلام زیستی در مناطق سیل زده کرمان

کرمان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه به صورت کامل از حالت اضطرار در مناطق سیل زده خارج شدیم گفت: توزیع اقلام زیستی در این مناطق ادامه دارد. مجید سعیدی در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: با تلاش صورت گرفته برق تمام روستاها وصل شده است و […]

کرمان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه به صورت کامل از حالت اضطرار در مناطق سیل زده خارج شدیم گفت: توزیع اقلام زیستی در این مناطق ادامه دارد.

مجید سعیدی در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: با تلاش صورت گرفته برق تمام روستاها وصل شده است و راه‌های روستایی هم بازگشایی شده است.

وی به توزیع ۶۵ تن انواع اقلام زیستی و معیشتی بین سیل زده‌ها اشاره کرد و گفت: امداد رسانی تا زمانی که وضعیت مردم به شرایط عادی برگردد ادامه دارد.

وی گفت: هنوز برآورد کلی خسارت‌ها انجام نشده است اما حدود دو هزار میلیارد تومان خسارت از سیل به جای مانده که شامل بخش‌های مختلف می‌شود.

سعیدی ضروری‌ترین اقدام به جنوب کرمان را اسکان مردم و از سوی دیگر تقویت سازه‌های آبی برای کنترل سیلاب‌های آتی دانست و گفت: تأمین اعتبار تقویت سازه‌ها به خصوص احداث سیل بند خرم الزامی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: لایروبی رودخانه‌ها و ترمیم پل‌ها و بازگشایی دهانه پل‌ها باید در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر ۵۳۹۶۵۶۰




توزیع اقلام زیستی در مناطق سیل زده کرمان

منبع: مــهر
? توزیع اقلام زیستی در مناطق سیل زده کرمان