توجیه بازیکن برزیلی مس رفسنجان از سوی ساپینتو!

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال که اعتقاد به خطای پنالتی شد، با بازیکن برزیلی مس رفسنجان صحبت کرد تا او را به انجام پنالتی متقاعد کند! به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر به میدان رفتند که این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل […]

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال که اعتقاد به خطای پنالتی شد، با بازیکن برزیلی مس رفسنجان صحبت کرد تا او را به انجام پنالتی متقاعد کند!

به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر به میدان رفتند که این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

حواشی نیمه اول مس رفسنجان و استقلال به این شرح است:

با وجودی که برای این بازی بلیت‌فروشی نشده بود، هوادارانی که به ورزشگاه مراجعه کرده بودند مشکلی برای ورود نداشتند و جو آرامی در خارج ورزشگاه وجود داشت.

حامد لک نخستین بازیکنی بود که وارد زمین شد و مورد تشویق قرار گرفت.

قبل از شروع بازی، بین هوداران دو تیم کری‌خوانی وجود داشت که این کری‌خوانی در طول بازی هم ادامه داشت.

با ورود بازیکنان مس رفسنجان سکوها هیجان گرفت و هواداران با تشویق‌های ممتد خود آن‌ها را در آخرین میزبانی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر برای مصاف با استقلال بدرقه کردند.

در دقایق پایانی نیمه اول، حامد لک به‌علت آسیب‌دیدگی توپ را به بیرون زد. بازیکنان استقلال در شروع بازی، توپ را به بازیکنان مس ندادند تا این مسئله با اعتراض شدید سرپرست تیم مس مواجه شود.

در دقیقه ۴۵ بازیکنان استقلال معتقد بودند شوت مهدی قایدی به دست بازیکنان مس برخورد کرده که داور اعتقادی به این مسئله نداشت و این‌بار ساپینتو شدیدا اعتراض کرد. سرمربی استقلال همچنین با جفرسون مدافع مس رفسنجان در کنار خط صحبت کرد و متقاعد بود توپ به دست او برخورد کرده که جفرسون با دست اشاره کرد که توپ به پهلوی او برخورد کرده نه به دستش.

قبل از این دیدار مقرر بود که ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه از هواداران پذیرش داشته باشند اما پس از رایزنی مدیرعامل و معاون سیاسی فرماندار رفسنجان با مسئولان امنیتی ورزشگاه تمام هوادارانی که پشت در ورزشگاه بودند مجوز گرفتند.

در بین دو نیمه برنامه‌ای به‌مناسبت هفته ورزش زورخانه‌ای و به یاد پیشکسوتان این ورزش در رفسنجان در حال برگزاری است.

انتهای پیام




توجیه بازیکن برزیلی مس رفسنجان از سوی ساپینتو!

منبع: ایـسنا
? توجیه بازیکن برزیلی مس رفسنجان از سوی ساپینتو!