توجه‌به فرهنگ و اصالت، باعث حفظ ارزش‌هاست

بانوی نخبه کرمانی گفت: توجه‌ به فرهنگ، و داشتن اصالت منجر به، حفظ ارزش‌ها و تعهد خدمت به این مرز‌ و بوم است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ زهرا شریف‌زاده گفت: بنده متولد ۱۳۶۰، فارغ التحصیل در دو رشته بهداشت (مربی کودک) و روان‌شناسی با مدرک دکتری روان‌شناسی‌ بالینی، مربی کودکان اوتیسم و کم‌توان‌ […]

بانوی نخبه کرمانی گفت: توجه‌ به فرهنگ، و داشتن اصالت منجر به، حفظ ارزش‌ها و تعهد خدمت به این مرز‌ و بوم است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ زهرا شریف‌زاده گفت: بنده متولد ۱۳۶۰، فارغ التحصیل در دو رشته بهداشت (مربی کودک) و روان‌شناسی با مدرک دکتری روان‌شناسی‌ بالینی، مربی کودکان اوتیسم و کم‌توان‌ ذهنی هستم.

این بانوی نخبه ادامه داد: بنده مشاور (مرکز مشاوره زکریا)، مشاور مدارس ابتدایی و دبیرستان دوره‌ اول و دوم سما (دانشگاه آزاد)، مدیر دبیرستان دخترانه‌ سما، مدرس دروس‌ روان‌شناسی‌ عمومی و کودکان استثنایی در دانشگاه، عضو فعال‌ بسیج، معاون‌ پژوهشی حوزه‌ فاطمیه ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) و عضو مجمع‌ بسیج فعالیت دارم.
 
وی افزود: هم‌چنین دوره‌های مهارت‌های زندگی، مدیریت‌ خشم، زوج‌ درمانی، نشخوار‌ فکری، اهمال‌ کاری، فرزند‌پروری مبتنی بر طرحواره، آموزش‌ خانواده، روان‌شناس‌ مدرسه و مشاور‌ مدرسه نیز تدریس می‌کنم.
 
شریف‌زاده ادامه داد: دارای کارت مدرس آموزش‌ خانواده و فرزند‌پروری، تربیت مشاور‌ مدرسه مبتنی بر تئوری‌ انتخاب، مولف کتاب در زمینه روان‌شناسی با عنوان رازها و نیازها و کتاب شعر با عنوان دیباچه عشق هستم.
 
وی اظهار کرد: مقالات رضایت از زندگی بر اساس درماندگی آموخته‌ شده، سیره مدیریت امام‌حسین (ع) با نگاه به نشاط اجتماعی، مدیریت بحران امام‌حسین (ع) در واقعه‌ عاشورا و حفظ نشاط‌ اجتماعی، بررسی تاثیر اخلاق‌ اسلامی بر کارکنان سازمان نوشته‌ام.

 شریف‌زاده بیان کرد: الگوی‌کار، تلاش، صداقت و حجاب برای من همواره مادرم بوده و هست، بانویی که در کسوت شریف معلمی به آموزش کودکان حاشیه شهر پرداخت.
 
وی تصریح کرد: اما کلید واژگان من در زندگی راستی، تعهد و حجابم بوده، همیشه و حتی در سخت‌ترین شرایط زندگی نور امیدی در قلبم احساس کردم چون خدا همیشه هم‌راهم بود، (کفی بالله) خدایی که به‌شدت کافی بوده و هست، و جهت سپاس‌گزاری از الطاف خداوند خدمت به مخلوقات را در دستور کار قرار دادم.
 
شریف‌زاده افزود: هرچه از نماز اول وقت و شکرگزاری  هم دارم از آموزش روان‌شاد حاج‌اسدالله زنگی‌آبادی معروف به (معلم‌ فداکار) دارم که لذت بردن در نماز را با شرایط سن تلفیق نمودند و آنچه در دانشگاه و کار آموختم را مدیون استادم حمدلله منظری توکلی هستم.
 
این بانوی نخبه ادامه داد: درخواست من از نوجوانان و جوانان مملکت مبنی بر توجه به فرهنگ و داشتن اصالت است، اصالت داشتن منجر به حفظ ارزش‌ها و تعهد خدمت به این مرز و بوم است.
 
وی گفت: بانوی با اصالت با حفظ ارزش‌های خود در جهت تربیت فرزندانی می‌کوشد که صالح باشند و نگرانی من در خصوص فضای‌ مجازی و آسیب‌های ناشی از آن با توجه به ناآگاهی ما بخشی از دغدغه من است و با همکاری صاحب‌نظران باید در کنار ادب، آداب را نیز آموزش داد.

شریف‌زاده بیان کرد: شبکه‌های اجتماعی‌ مجازی، تعاملات و جوانب مختلف زندگی افراد جامعه به‌ویژه جوانان را تحت تأثیر قرار داده‌اند، همچنین حجاب و عفاف جوانان را هدف گرفته‌اند.

بانوی نخبه افزود: حجاب الهي ديني دارد و خداوند در آیات مختلف قرآن‌كريم به همين امر اشاره کرده‌اند و از طرف دیگری در منابع مختلف اين موضوع به‌عنوان محور اصلی مسائل شرعي‌ست که جزء وظايف اصلي زن مسلمان شمرده شده بر آن تاكيد شده‌ است.

شریف‌زاده تصریح کرد: حجاب زنان، نشانه ملی و هویتی درپرتو دین‌داری آن‌ها دارد و هم‌چنین چادر به‌عنوان حجاب‌ برتر غیر از جنبه دینی، نماد انقلابی و ملی هم محسوب می‌شود و حجاب بانوان ایرانی پشتوانه عزتمند و نشانه اقتدار مردان ایرانی در طول تاریخ بوده‌ است و من چادری‌ام و به چادری بودنم افتخار می‌کنم.

منبع: بوتیانیوز

انتهای خبر/ تاج الدینی
 
 
 
 




توجه‌به فرهنگ و اصالت، باعث حفظ ارزش‌هاست

منبع:آرمـان
? توجه‌به فرهنگ و اصالت، باعث حفظ ارزش‌هاست