توانمند‌سازی روابط عمومی‌ها در حوزه تولید محتوای دیجیتال ضروری است

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان بر توانمندسازی روابط عمومی‌ها در حوزه تولید محتوای دیجیتال تأکید کرد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان فرشید کی‌نیا در نشستی که در آستانه روز ارتباطات و روابط […]

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان بر توانمندسازی روابط عمومی‌ها در حوزه تولید محتوای دیجیتال تأکید کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان فرشید کی‌نیا در نشستی که در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی در پارک علم و فناوری برگزارشد از تعامل پارك علم و فناوري با روابط عمومی‌ها به عنوان بستری براي رونق استارتاپ‌ها در حوزه‌هاي فرهنگي ياد كرد و گفت: همكاري، توانمندسازي و آموزش می‌تواند زمينه  مناسبی برای تربيت نيروی انساني متخصص حوزه روابط عمومی  و تولید محتوای ديجيتال فراهم سازد ضمن آن‌كه فعاليت در اين حوزه به اشتغال‌زايی و كارآفرينی كمك می‌كند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با مهم ارزيابی كردن توليد محتوای ديجيتال و نرم‌افزار خاطرنشان كرد: گسترش فعاليت‌هاي پارك علم و فناوری با نگاه ويژه به حوزه فرهنگی و اجتماعی می‌تواند به توليد محتوای مفيد و موثر مطابق با فرهنگ ايراني – اسلامی منجر شود.

وي اين همكاری را زمينه‌ساز اقدامات موثر در زمينه توليد محتوای ديجيتال از جمله در زمینه‌های انیمیشن، بازی‌های رایانه ای و دیگر گونه‌ها عنوان كرد و افزود: در استان كرمان نيروهای توانمندی داريم و بايد فضای لازم را براي بروز خلاقيت‌ها و توليدات فناورانه، دانش‌بنيان و شكوفاسازی استعدادها باتوجه به نياز جامعه فراهم سازيم و به نياز مخاطبان متناسب با فرهنگ ايراني- اسلامي پاسخ دهيم.

كی‌نيا با اشاره به عدم توازن بين فارغ‌التحصيلان و نياز جامعه از آمادگی پارك علم و فناوری براي توانمندسازی دانش آموختگان در چهارچوب وظايف اين مركز خبر داد و عنوان کرد: پارك علم و فناوري در خصوص توانمندسازي بانوان برنامه‌های مدونی را در حال اجرا دارد.

وی ابراز کرد: با همكاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها استان كرمان زمينه تاسيس و فعاليت واحدهای فناور و شركت‌های توليد محتوا فراهم شود.

مديركل روابط عمومي استانداری و مشاور استاندار كرمان نيز با تقدير از نگاه بر شناسايي نيروها و فعالان حوزه توليد محتوا تاكيد كرد.

مجتبي اسدي زاده با نام بردن از برخي گروه‌ها و واحدهای موفق توليد محتوا در استان كرمان در زمينه همكاری با پارك علم و فناوري و معرفی نيروها و گروه‌های توليد محتوا و متخصصان حوزه فناوری‌های نوين ارتباطي در جهت تاسيس واحدهای فناور و شركت های توليد محتوا بر محوريت دانش بنيان اعلام آمادگي كرد.

در اين جلسه اعضا بر تقويت صنعت توليد محتوا در راستاي ايجاد ارزش‌افزوده در حوزه نوآوري و فناوري تاکید و درخصوص برنامه هاي روز ارتباطات و هفته روابط عمومي بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای خبر/م




توانمند‌سازی روابط عمومی‌ها در حوزه تولید محتوای دیجیتال ضروری است

منبع:آرمـان
? توانمند‌سازی روابط عمومی‌ها در حوزه تولید محتوای دیجیتال ضروری است