رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان بر توانمندسازی روابط عمومیها در حوزه تولید محتوای دیجیتال تأکید کرد.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان فرشید کینیا در نشستی که در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی در پارک علم و فناوری برگزارشد از تعامل پارک علم و فناوری با روابط عمومیها به عنوان بستری برای رونق استارتاپها در حوزههای فرهنگی یاد کرد و گفت: همکاری، توانمندسازی و آموزش میتواند زمینه مناسبی برای تربیت نیروی انسانی متخصص حوزه روابط عمومی و تولید محتوای دیجیتال فراهم سازد ضمن آنکه فعالیت در این حوزه به اشتغالزایی و کارآفرینی کمک میکند. رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با مهم ارزیابی کردن تولید محتوای دیجیتال و نرمافزار خاطرنشان کرد: گسترش فعالیتهای پارک علم و فناوری با نگاه ویژه به حوزه فرهنگی و اجتماعی میتواند به تولید محتوای مفید و موثر مطابق با فرهنگ ایرانی – اسلامی منجر شود. وی این همکاری را زمینهساز اقدامات موثر در زمینه تولید محتوای دیجیتال از جمله در زمینههای انیمیشن، بازیهای رایانه ای و دیگر گونهها عنوان کرد و افزود: در استان کرمان نیروهای توانمندی داریم و باید فضای لازم را برای بروز خلاقیتها و تولیدات فناورانه، دانشبنیان و شکوفاسازی استعدادها باتوجه به نیاز جامعه فراهم سازیم و به نیاز مخاطبان متناسب با فرهنگ ایرانی- اسلامی پاسخ دهیم. کینیا با اشاره به عدم توازن بین فارغالتحصیلان و نیاز جامعه از آمادگی پارک علم و فناوری برای توانمندسازی دانش آموختگان در چهارچوب وظایف این مرکز خبر داد و عنوان کرد: پارک علم و فناوری در خصوص توانمندسازی بانوان برنامههای مدونی را در حال اجرا دارد. وی ابراز کرد: با همکاری شورای هماهنگی روابط عمومیها استان کرمان زمینه تاسیس و فعالیت واحدهای فناور و شرکتهای تولید محتوا فراهم شود. مدیرکل روابط عمومی استانداری و مشاور استاندار کرمان نیز با تقدیر از نگاه بر شناسایی نیروها و فعالان حوزه تولید محتوا تاکید کرد. مجتبی اسدی زاده با نام بردن از برخی گروهها و واحدهای موفق تولید محتوا در استان کرمان در زمینه همکاری با پارک علم و فناوری و معرفی نیروها و گروههای تولید محتوا و متخصصان حوزه فناوریهای نوین ارتباطی در جهت تاسیس واحدهای فناور و شرکت های تولید محتوا بر محوریت دانش بنیان اعلام آمادگی کرد. در این جلسه اعضا بر تقویت صنعت تولید محتوا در راستای ایجاد ارزشافزوده در حوزه نوآوری و فناوری تاکید و درخصوص برنامه های روز ارتباطات و هفته روابط عمومی بحث و تبادل نظر کردند. انتهای خبر/م