توافق نهایی برای دو بانده شدن جاده زرند- سیریز

فرماندار زرند از توافق نهایی ایمیدرو، فرمانداری و جهاد نصر برای دو بانده شدن جاده زرند- سیریز در تهران خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زرند پس از برگزاری رقابت سنگین و حساس انتخابات در شهرستان زرند و مشارکت بالای ۶۰ درصدی اقدامات و کارهای اجرایی شهرستان […]

فرماندار زرند از توافق نهایی ایمیدرو، فرمانداری و جهاد نصر برای دو بانده شدن جاده زرند- سیریز در تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زرند پس از برگزاری رقابت سنگین و حساس انتخابات در شهرستان زرند و مشارکت بالای ۶۰ درصدی اقدامات و کارهای اجرایی شهرستان از سر گرفته شد.

فرماندار به همراه مدیرعامل جهاد نصر، مدیر شرکت سنگ آهن جلال‌آباد و مدیرکل راه و شهرسازی استان با معاونین ایمیدرو نشست نهایی خود را جهت دو باندسازی جاده زرند – سیریز را در تهران برگزار کردند. 

سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند در این رابطه گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌ گرفته و نگاه مثبت شرکت جهاد نصر به دیدار معاون ایمیدرو در تهران آمدیم و توافق نهایی پیرامون دو بانده‌سازی جاده زرند-سیریز با پیمانکاری شرکت جهاد نصر صورت گرفت. 

گفتنی است یکی از دغدغه‌های فرماندار استانداردسازی جاده‌های پرمخاطره و حادثه‌آفرین زرند است که پس برگزاری چهار نشست در زرند، کرمان و تهران و حمایت استاندار، معاون عمرانی استانداری و همراهی خوب صنایع اقدام نهایی توافق امروز در تهران به ثمر نشست.

انتهای‌خبر/




توافق نهایی برای دو بانده شدن جاده زرند- سیریز

منبع:آرمـان
? توافق نهایی برای دو بانده شدن جاده زرند- سیریز