تنها ۲ درصد از کل هزینه‌های ایران در عرصه اتباع پرداخت شده است

سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین گفت: کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان تنها ۱۱مدرسه و هفت خانه بهداشت ساخته و ۱۰ درصد اتباع را تحت پوشش بیمه قرار داده است. به گزارش سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» روح‌الله خضری‌پور در خصوص دیدار سفرای کشورهای سوئیس، فرانسه و اتریش در ایران با استاندار کرمان، گفت: این […]

سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین گفت: کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان تنها ۱۱مدرسه و هفت خانه بهداشت ساخته و ۱۰ درصد اتباع را تحت پوشش بیمه قرار داده است.

به گزارش سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» روح‌الله خضری‌پور در خصوص دیدار سفرای کشورهای سوئیس، فرانسه و اتریش در ایران با استاندار کرمان، گفت: این سفر با هدف حمایت از پناهندگان و مهاجران در سطح استان  صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین استانداری کرمان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی به ویژه  رهبر کبیر آن امام خمینی(ره) و رهبر حکیم امروز آن مقام معظم رهبری سیاست  فارغ از تابعیت و نژاد خاص را  از همان  ابتدا درباره مهاجرین و مظلومین در پیش گرفتند بنابراین ایران همیشه حامی مظلومان دنیا بوده است.

خضری‌پور افزود: در حال حاضر استان کرمان جمعیت حدود سه و نیم میلیون نفری دارد که حدود ۱۰ درصد آن را اتباع تشکیل می‌دهند.

وی گفت: کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان ۱۱ مدرسه و هفت خانه بهداشت در استان ساخته و ۱۰ درصد اتباع را بیمه کرده و این موارد در مجموع ۲.۷ درصد از کل هزینه‌هایی بوده که جمهوری اسلامی برای اتباع پرداخت کرده است.

 نیکلاس رش سفیر فرانسه در ایران نیز در  ادامه این دیدار بیان کرد: فرانسه همیشه فعالیت و همکاری خوبی با کمیساریا در جهت خدمات دهی به جمعیت پناهندگان داشته است.

وی افزود: به دنبال حضور طالبان در افغانستان کمک بزرگی به تعداد زیادی از افغان‌ها برای خروج از کشورشان داشتیم ضمن اینکه به فعالیت‌ها و همکاری با کمیساریا ادامه خواهیم داد.

شایان ذکر است در این دیدار جانشین موقت کمیساریای عالی سازمان ملل در ایران برای قدرانی از دهه‌ها فعالیت جمهوری اسلامی و استان کرمان برای خدمات به پناهندگان، با اهدای تندیس، تقدیر کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی




تنها ۲ درصد از کل هزینه‌های ایران در عرصه اتباع پرداخت شده است

منبع:آرمـان
? تنها ۲ درصد از کل هزینه‌های ایران در عرصه اتباع پرداخت شده است