تناقض خدمات شرکت «های‌وب» نسبت‌به قرارداد بسته‌شده

سید محمد موسوی رئیس کمیسیون هوشمندسازی گفت: باید به مصوبات قرارداد شرکت های‌وب با شورای شهر نگاهی انداخته شود چرا که آن‌چه در شورای شهر مصوب شده با آن‌چه از سوی این شرکت انجام شده تناقض دارد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» یکصدوسی‌وششمین جلسه علنی شورای شهر صبح امروز با حضور اعضای […]

سید محمد موسوی رئیس کمیسیون هوشمندسازی گفت: باید به مصوبات قرارداد شرکت های‌وب با شورای شهر نگاهی انداخته شود چرا که آن‌چه در شورای شهر مصوب شده با آن‌چه از سوی این شرکت انجام شده تناقض دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» یکصدوسی‌وششمین جلسه علنی شورای شهر صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر کرمان برگزار شد.

یکی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، درخواست ۲۰ میلیاردی معاونت خدمات شهری شهرداری برای فضاسازی و زیباسازی شهر بود، این موضوع در کمیته بودجه به تصویب رسیده بود اما در شورای شهر مطرح شد تا در این مورد تصمیم‌گیری نهایی شود.

فتح الله مویدی رئیس کمیسیون خدمات شهری بهداشت و محیط زیست در این رابطه گفت: باتوجه‌به کمبود وقت و نزدیک شدن به ایام نوروز برای ایجاد تحول در امور شهری برای شهروندان و مهمانان این شهر بهتر است این درخواست پذیرفته شود.

حسین چناریان رئیس کمیسیون بودجه اما در این زمینه اظهار نگرانی کرد و توضیح داد: پیش‌از این نیز دو متمم در بودجه امسال وارد شد و این مورد به سقف بودجه قبل اضافه می‌شود، تاکید داریم که این موضوع خارج از چارچوب است و به نوعی موافقت با این موضوعات به این معناست که ما با خلأ موافقت می‌کنیم.
وی ادامه داد: در زمان شهردار پیشین کمیته‌هایی تحت عنوان تأمین درآمد ایجاد شده بود و اتفاقاً موفقیت‌هایی نیز حاصل شده بود به نظر می‌آید اگر افراد در این زمینه به‌جد وارد کار شوند، شهرداری کسری درآمد خود را تا حدودی بتواند تامین کند.

در ادامه محمد امینی‌زاده رئیس کمیسیون حقوقی میزان تحقق بودجه شهرداری را تاکنون بیش از ۸۵ درصد بیان کرد و گفت: احتمال متمم وجود ندارد و اگر بودجه‌ای نیست از کجا باید تامین شود یعنی ۲۰ میلیارد از کدام پروژه باید کم شود و به معاونت زیباسازی شهرداری اضافه شود، ضمن این‌که این درخواست به‌صورت کلی بوده و دارای ابهام است.
در پایان محسن تویسرکانی شهردار کرمان وضعیت کرمان را مناسب شهر کرمان دانست و گفت: باید در این زمینه مدیریت بحران انجام داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان» در نهایت این درخواست با پنج رأی موافق و چهار رأی ممتنع به تصویب رسید.

یکی از موضوعاتی که امروز سید محمد موسوی رئیس کمیسیون هوشمندسازی، شفافیت و بهره‌وری به آن اشاره کرد مربوط به شرکت های‌وب و پروژه فیبرنوری بود، موسوی در این زمینه گفت: به‌نظر می‌رسد که باید به مصوبات قرارداد شرکت های‌وب با شورای شهر و تعهدات در این رابطه مجددا نگاهی انداخته شود چرا که آن‌چه در شورای شهر مصوب شده با آن‌چه از سوی این شرکت انجام شده تناقض دارد و اکنون شاهد وضعیت فاجعه بار در سطح شهر هستیم.
انتهای خبر/ پسند
 
 




تناقض خدمات شرکت «های‌وب» نسبت‌به قرارداد بسته‌شده

منبع:آرمـان
? تناقض خدمات شرکت «های‌وب» نسبت‌به قرارداد بسته‌شده