تمهیدات لازم برای ۲۴۳۷ شعب اخذ رای اتخاذ شده است

استاندار کرمان گفت: وظایفی در حوزه اجرا داریم که مسائل در حال انجام است و در خصوص ۲ هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای تمهیدات مختلف در نظر گرفته شده است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز در همایش اعضای هیات‌های نظارت انتخابات مجلس شورای اسلامی […]

استاندار کرمان گفت: وظایفی در حوزه اجرا داریم که مسائل در حال انجام است و در خصوص ۲ هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای تمهیدات مختلف در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز در همایش اعضای هیات‌های نظارت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری استان کرمان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و ماه رجب گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری شناخته شده و پذیرفته شده و مشروعیت نظام‌ها در همین مهم است.

 
استاندار کرمان ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی، معمار کبیر انقلاب به مقوله مهم انتخابات، توجه کردند و کمتر از گذشت دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی، اولین انتخابات را برگزار کردند و انتخابات خبرگان قانون اساسی و انتخابات قانون اساسی نیز رای‌گیری شد، که برگزاری این انتخابات در دنیا بی‌بدیل است؛ چرا که مردم در تصمیم‌گیری‌ها با رای دادن مشارکت می‌کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه انتخابات مهندسی شده اصلا معنا ندارد، عنوان کرد: مردم که در انتخابات مشارکت دارند، تبعات رای و تصمیم‌گیری خود را می‌پذیرند.
 
فداکار با بیان اینکه شورای نگهبان همواره مورد اتهام بوده چرا که سد نفوذناپذیر است که در همین دوره نیز بسیار محکم ایستاده است، عنوان کرد: در حوزه اجرایی باید مکمل هم باشیم و ترتیبات اجرایی باید به‌درستی انجام شود و همچنین باید جانب‌داری نکنیم و هر چه امانت مردم است را انجام دهیم.
 
استاندار کرمان با اشاره به اینکه در هر حوزه‌های انتخابیه، رقابت خوبی وجود دارد و همچنین با تایید ۶ نفر برای مجلس خبرگان رهبری  در این مجلس نیز رقابت وجود دارد، افزود: وظایفی در حوزه اجرا داریم که مسائل در حال انجام است و در خصوص ۲ هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای تمهیدات مختلف در نظر گرفته شده است.
 
 وی بیان کرد: این دوره از انتخابات متفاوت است، مردم می‌توانند با استفاده از پنج مدرک شناسایی و با احراز هویت رای دهند، در این انتخابات امداد سایبری و ارتباطات بسیار مهم است و همچنین 
برای این دوره، تبلیغات متفاوت است و داوطلبین در رسانه ملی می‌توانند حضور پیدا کنند.
 
فداکار با بیان اینکه هیات نظارت حتما بیشتر از هیات اجرایی مورد اتهام است، بنابراین باید متقن و دقیق عمل کنیم، گفت: دشمن شرایط به گونه‌ای تحمیل می‌کند که مردم روی‌گردان هستند، بنابراین باید به سمت افزایش مشارکت مردم در انتخابات برویم؛ چرا که خیر کشور در این است با مشارکت بیشتر در انتخابات شکل بگیرد.
 
رحمان جلالی در این نشست با بیان اینکه تمام موارد متعدد مربوط به ۲ هزار و ۴۳۷ صندوق رای اتخاذ شده برای انتخابات را مورد بررسی قرار داده‌ایم، اظهار کرد: همچنین در ستاد انتخابات استان مسائل مختلف کمیته‌های متعدد مورد بررسی قرار گرفته و میزهایی اعم از میز امنیت، سلامت، اجرایی و رقابت و شور انتخاباتی را تشکیل داده‌ایم.
 
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تاکید کرد: اجرای سالم و امن انتخابات مد نظر ماست و قله کار خود را مشارکت بالا مردم در انتخابات قرار داده‌ایم، همچنین در حوزه اجرا آمادگی همکاری ۱۰۰ درصد با سایر دوستان را داریم.
 
انتهای خبر/م 




تمهیدات لازم برای ۲۴۳۷ شعب اخذ رای اتخاذ شده است

منبع:آرمـان
? تمهیدات لازم برای ۲۴۳۷ شعب اخذ رای اتخاذ شده است