تمدید ۱۶ هزار گذرنامه زائران اربعین در کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان، عبدالعلی روان‌بخش، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان امروز، ۱۶ شهریورماه در جلسه ستاد اربعین استان بیان کرد: روزانه ۳ هزار و ۳۰۰ پاسپورت تاریخ گذشته تمدید می‌شود و تاکنون حدود ۱۶ هزار پاسپورت تمدید شده است. روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ ارباب رجوع برای رفع نقص به اداره گذرنامه مراجعه […]

به گزارش فت فتو از کرمان، عبدالعلی روان‌بخش، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان امروز، ۱۶ شهریورماه در جلسه ستاد اربعین استان بیان کرد: روزانه ۳ هزار و ۳۰۰ پاسپورت تاریخ گذشته تمدید می‌شود و تاکنون حدود ۱۶ هزار پاسپورت تمدید شده است. روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ ارباب رجوع برای رفع نقص به اداره گذرنامه مراجعه می‌کنند و حدود ۲ هزار نفر بارکد اخذ کرده‌اند. همچنین هزار فرم گذر موقت برای متقاضیان کرمانی از تهران ارسال شده و امروز در استان تحویل داده می‌شود.

وی از صدور ۶۰۰ اجازه خروج برای سربازان تاکنون خبر داد و افزود: پنج دستگاه اتوبوس از زائران پاکستانی اربعین با اتوبوس‌های ایرانی از زاهدان به سمت کرمان آمدند که تا خروج از استان همراهی شده‌اند.

احسان عراقی زاده مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان نیز در این جلسه با بیان اینکه در روز یکشنبه ۲۱ سفر، در روز دوشنبه ۷۳ سفر و در روز سه‌شنبه ۸۳ سفر از استان به سمت مرزهای عراق انجام شده به نرخ بلیط‌ها اشاره کرد و گفت: قیمت بلیط در کرمان کمتر بود که در نرخ سراسری اصلاح شد.

وی از تغییر نرخ بلیط از شب گذشته خبر داد و گفت: قیمت بلیط اتوبوس وی‌آی‌پی ۸۷۵ هزار تومان، اتوبوس معمولی ۴۴ نفره ۵۹۷ هزار تومان و اتوبوس معمولی ۳۲ نفره ۶۸۵ هزار تومان است. تاکنون ۵۹۰ نفر از طریق قطار به شلمچه منتقل و طبق گزارشات ۱۴ هزار و ۶۰۰ پاکستانی از مرزها وارد ایران شده‌اند.

علی بابایی، فرماندار کرمان نیز در مورد موکب ماهان با اشاره به برپایی درمانگاه موقت و فعال شدن درمانگاه و آشپزخانه موکب، گفت: از امروز زائران پاکستانی در موکب ماهان پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام




تمدید ۱۶ هزار گذرنامه زائران اربعین در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? تمدید ۱۶ هزار گذرنامه زائران اربعین در کرمان