تمام ورزشکاران کرمانی اعزامی به قزاقستان صاحب مدال شدند

کرمان – فت فتو – رییس هیات کاراته استان کرمان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ از صبح روز شنبه به میزبانی آلماتی قزاقستان آغاز شده که تمام ورزشکاران کرمانی به نمایندگی از ایران توانستند، مدال های طلا و نقره این رقابت ها را تصاحب کنند. به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی هیات کاراته استان کرمان، […]

کرمان – فت فتو – رییس هیات کاراته استان کرمان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ از صبح روز شنبه به میزبانی آلماتی قزاقستان آغاز شده که تمام ورزشکاران کرمانی به نمایندگی از ایران توانستند، مدال های طلا و نقره این رقابت ها را تصاحب کنند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی هیات کاراته استان کرمان، حسین حسینی افزود: این رقابت ها در رده های سنی مختلف در ۲ بخش کاتا و کومیته برگزار شد که در بخش کاتا انفرادی و در رده نوجوانان ساجده جهانشاهی پس از قرار گرفتن در جایگاه نخست گروهش، راهی فینال شد و در این مرحله با امتیاز ۲۴ به ۲۲ کلیو چینگ از کشور میزبان را شکست داد و نخستین طلایی کاروان ایران لقب گرفت.

وی اظهار داشت: در رده سنی جوانان نیز در بخش کاتا انفرادی پسران، امیرحسن معین الدینی در فینال مسابقات نتوانست مقابل رامادهان هازل از اندونزی امتیازی بهتر از ۲۵ را کسب کند و حریف با امتیاز ۲۵ به ۶۰ پیروز شد و نماینده ایران به مدال نقره بسنده کرد.

رییس هیات کاراته استان کرمان گفت: در کاتا تیمی جوانان در بخش پسران، تیم کشورمان نیز با ترکیب امیرحسن معین الدینی، ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرزپور که جایگاه نخست گروه خودش را کسب و راهی مرحله فینال شده بودند، سومین طلای ایران را با شکست تیم کویت به دست آوردند و با امتیاز ۲۴ به ۴۲ به مدال خوشرنگ طلا دست یافتند.

وی ادامه داد: در بخش کومیته دختران نیز فاطمه زهرا سعیدآبادی در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم با شکست نمایندگان اردن، اندونزی و قرقیزستان به فینال رسید و در فینال پنج بر صفر سرن النجار از اردن  را شکست داد و مدال طلا را کسب کرد.

حسینی افزود: در بخش کومیته پسران هم در وزن ۵۲ – کیلوگرم، ابوالفضل همدم جو با شکست حریفانی از هند و عربستان به فینال رقابت های  این وزن رسید و در این مرحله توانست موسی علم تایری از کویت را با نتیجه ۵ بر۳ شکست دهد و صاحب مدال طلا شود.




تمام ورزشکاران کرمانی اعزامی به قزاقستان صاحب مدال شدند

منبع:ایرنـا
? تمام ورزشکاران کرمانی اعزامی به قزاقستان صاحب مدال شدند