تمام امیدها به دستگاه قضایی برای برقراری عدالت است

امام جمعه کرمان گفت: وقتی ظلمی به مظلومی وارد می‌شود، در وهله اول تمام امید‌ها به دستگاه قضایی برای برقراری عدالت وحق طلبی است. آیین معرفی رئیس کل دادگستری استان کرمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضائیه، برگزار شد. حجت الاسلام والمسلیمن حسن علیدادی سلیمانی در آیین تکریم و معارفه روسای […]

امام جمعه کرمان گفت: وقتی ظلمی به مظلومی وارد می‌شود، در وهله اول تمام امید‌ها به دستگاه قضایی برای برقراری عدالت وحق طلبی است.

آیین معرفی رئیس کل دادگستری استان کرمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضائیه، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلیمن حسن علیدادی سلیمانی در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری استان کرمان گفت: وقتی ظلمی به مظلومی وارد می‌شود، در وهله اول تمام امید‌ها به دستگاه قضا برای برقراری عدالت جویی وحق طلبی سوق داده می‌شود.

او می‌گوید: موحد رئیس کل سابق دادگستری کرمان در چند محور موفقیت‌هایی داشته که این نیز از نکات مهم وبرجسته وی بود.

امام جمعه کرمان گفت: صیانت، دیانت، عدالت محوری و تجربه موحد طی چند دهه کاری در جایگاه دستگاه قضا طی دوران مسئولیت خویش بسیار مثمر ثمر بوده است.

به گفته او، شناخت عمیق وی از استان کرمان و داشتن حساسیت برای پیشرفت و برقراری عدالت، توانست موفقیت‌های زیادی برایش بر جای گذارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان درخصوص شخصیت اخلاقی حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان گفت: در بدو ورود وی به جایگاه رفیع دستگاه قضا، نگاه مومنانه وصادقانه ایشان بود که نشان از توانمندی  وی دارد.

یدالله موحد رئیس کل اسبق دادگستری استان کرمان نیز در آیین معارفه خود، گفت: ۳۱ سال در مناصب مختلف قضایی استان در سمت های مختلف قضایی خدمت رسانی کرده ام.
 
به گفته او، سال ۹۳ که این مسئولیت را در جایگاه ریاست کل دادگستری پذیرفتم، میراث دار خدمات ارزشمند بزرگانی بودم که بعد از انقلاب در استان خدمت کردند.
 
او گفت: آنچه که از اقدامات انجام شده بیان می‌شود دستاورد نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه قضایی و تسهیل دسترسی مردم به عدالت قضایی است و کار یک نفر نیست.
 
این مقام قضایی گفت: اقدامات انجام شده برنامه‌ محور بود و بر اساس مطالعات انجام شده بنا شد برای توسعه عدالت در مناطق محروم اقداماتی انجام شود که در این راستا ایجاد واحد قضایی در ۸ حوزه قضایی استان و ۵ مرکز قضایی در شهر کرمان در دستور کار قرار گرفت و به انجام رسید.
 
به گفته او در حوزه منابع انسانی چالش جدی وجود داشت و تعدادی از قضات غیر بومی بودند که در این ارتباط قضات بومی جذب و تعداد قضات استان از ۲۶۰ نفر به ۴۰۰ نفر رسید.
 
موحد می گوید: کاهش پرونده‌های قضایی، تثبیت مالکیت اراضی، مبارزه با حاشیه نشینی، مبارزه با فساد از جمله اقداماتی است که انجام شده است.
 
حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیز گفت: هدف انقلاب اسلامی با توجه به فرمایشات امامین انقلاب بسترسازی برای ظهور است بنابراین باید شب و روز تلاش کنیم و به مردم پرتلاش و باانگیزه خدمت کنیم.
 
به گفته او، در شرایطی که جامعه امروز دارد، نقش مسئولان بسیار اهمیت دارد و همه باید برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.
 
حجت الاسلام غضنفرآبادی می‌گوید: توطئه‌ها و تخریب‌ها زیاد است و حتماً باید دلسوزانه و با تعامل و وحدت کار کرد.
 
او گفت: دستگاه قضایی مورد توجه دشمن است و سعی می‌کنند با تخریب آن امید را از جامعه بگیرد لذا مجمع نمایندگان استان کرمان با تمام وجود ظرفیت‌های خود را به کمک مدیریت جدید استان، استاندار کرمان و همچنین مدیریت جدید دادگستری استان کرمان به کار می گیرد و آماده کمک و همکاری هستیم.
 
فت فتو کرمان کرمان




تمام امیدها به دستگاه قضایی برای برقراری عدالت است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تمام امیدها به دستگاه قضایی برای برقراری عدالت است