تمامی مسیرهای گردشگری استان کرمان باز هستند

فت فتو/کرمان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: در حال حاضر تمامی مسیرهای گردشگری استان کرمان به روی گردشگران باز است. محمدمهدی افضلی با اشاره به اینکه برای نوروز ۱۴۰۱ مسیرهای گردشگری و زیارتی مختلفی در سطح شهرستان‌های استان کرمان تعریف شده است اظهار کرد: گردشگران و زائران می‌توانند با مراجعه […]

فت فتو/کرمان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: در حال حاضر تمامی مسیرهای گردشگری استان کرمان به روی گردشگران باز است.

محمدمهدی افضلی با اشاره به اینکه برای نوروز ۱۴۰۱ مسیرهای گردشگری و زیارتی مختلفی در سطح شهرستان‌های استان کرمان تعریف شده است اظهار کرد: گردشگران و زائران می‌توانند با مراجعه به مراکز اطلاع‌رسانی گردشگری و تهیه نقشه و بروشور با این مسیرها آشنا شوند.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان با بیان اینکه شرایط سفر به همه مناطق تاریخی و گردشگری استان کرمان فراهم است بیان کرد: در صورت عدم امکان سفر به برخی از این مناطق به سبب وضعیت نامساعد جوی از قبیل باد و طوفان و… به فوریت اطلاع‌رسانی خواهد شد.
او با تاکید براینکه موج نخست سفرهای نوروزی در استان کرمان آغاز شده است افزود: در حال حاضر ظرفیت بسیاری از مراکز اقامتی این استان تکمیل شده است.
افضلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در ایام پیک اتخاذ شده است.

انتهای پیام




تمامی مسیرهای گردشگری استان کرمان باز هستند

منبع: ایـسنا
? تمامی مسیرهای گردشگری استان کرمان باز هستند