تلفن همراهِ شکارچی، او را لو داد

رئیس اداره پارک ملی خبر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست در بازبینی تلفن شکارچی متخلف، تصاویر شکار یک راس قوچ وحشی و یک سر گراز را به دست آورند. علیرضا تاج پور گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی خبر، حین گشت و کنترل در منطقه، متوجه حضور ۳ متخلف می‌شوند. به گفته […]

رئیس اداره پارک ملی خبر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست در بازبینی تلفن شکارچی متخلف، تصاویر شکار یک راس قوچ وحشی و یک سر گراز را به دست آورند.

علیرضا تاج پور گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی خبر، حین گشت و کنترل در منطقه، متوجه حضور ۳ متخلف می‌شوند.

به گفته او مأموران که ۲ نفر بودند به دلیل تعداد متخلفان و همچنین پستی و بلندی‌های منطقه و احتمال فرار متخلفان، موضوع را به مرکز گزارش داده و تقاضای نیروی کمکی می‌کنند که سریعا با حضور تیمی از مأموران محیط زیست شهرستان بافت، تلاش برای برخود قانونی با متخلفان آغاز می‌شود.

رئیس اداره پارک ملی خبر گفت: با رسیدن نیروی کمکی، ماموران اجرایی به صورت نامحسوس به شکارچیان غیرمجاز نزدیک می‌شوند که متخلفان با مشاهده ماموران اقدام به فرار می‌کنند.

او می‌گوید: در این ماموریت، یک نفر از شکارچیان غیرمجاز با لاشه یک راس قوچ شکار شده، یک قبضه سلاح پنج تیر ساچمه زنی دارای مجوز و سایر ادوات شکار و صید دستگیر شد.

تاج پور گفت: نیرو‌های محیط زیست پس از هماهنگی با مقام قضایی، گوشی تلفن همراه متخلف را در حضور خودش مورد بازبینی قرار می‌دهند که در این بازبینی، تصاویر شکار یک راس قوچ و یک سر گراز به دست می‌آید و متخلف به همراه پرونده تخلف به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان ارزوئیه تحویل داده شد.

فت فتو کرمان کرمان




تلفن همراهِ شکارچی، او را لو داد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تلفن همراهِ شکارچی، او را لو داد