تلاش وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت حق‌التدریس‌ها تا پایان سال

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان درباره پرداخت به حق التدریس ها گفت: وزارتخانه پیگیر این موضوع است و ما ابتدا باید ساعت موظفی همکاران را در سیستم ثبت کنیم و بنای وزارتخانه این است قبل از سال حق التدریس را پرداخت کنیم. رضا رضایی شامگاه ۲۴ بهمن ماه در گفت و گوی […]

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان درباره پرداخت به حق التدریس ها گفت: وزارتخانه پیگیر این موضوع است و ما ابتدا باید ساعت موظفی همکاران را در سیستم ثبت کنیم و بنای وزارتخانه این است قبل از سال حق التدریس را پرداخت کنیم.

رضا رضایی شامگاه ۲۴ بهمن ماه در گفت و گوی ویژه خبری شبکه کرمان با اشاره به اهمیت کار آموزش و پرورش و نقش نهاد تعلیم و تربیت در انتقال فرهنگ به نسل آینده، در ادامه اظهار کرد: در زمینه هدایت تحصیلی بر مبنای سند تحول بنیادین، باید دانش آموزان را به سمت مهارت آموزی ببریم و از این طریق می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

وی افزود: در استان کرمان ۲۱ هنرستان فنی و حرفه ای داریم که کارآفرین هستند.

رضایی درباره برگزاری کلاس های آموزشی کنکور در جنوب استان کرمان تصریح کرد: تاکید ما بر اصل بومی گرایی و استفاده از همکاران داخل استان در تدریس کنکور در جنوب کرمان است تا اگر کاستی هایی در این زمینه وجود دارد را جبران کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: در سال های اخیر یکی از اقدامات آموزش و پرورش توجه به پژوهش سراها بود که محل فعالیت پژوهشی دانش آموزی بود و دانش آموزان استان کرمان امسال ۳۰ درصد از طرح های جشنواره جوان خوارزمی را داشته و رتبه نخست کشور را به دست آوردند. همچنین در المپیادها نظری و فنی و حرفه ای افتخار آفریدند و در المپیاد فرش دو نفر از هنرجویان استان کرمان مدال های طلا و نقره را کسب کردند.

وی درباره مطالبات حق التدریس ها نیز بیان کرد: وزارتخانه پیگیر این موضوع است و ما ابتدا باید ساعت موظفی همکاران را در سیستم ثبت کنیم و بنای وزارتخانه این است قبل از سال حق التدریس را پرداخت کنیم.

انتهای پیام




تلاش وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت حق‌التدریس‌ها تا پایان سال

منبع: ایـسنا
? تلاش وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت حق‌التدریس‌ها تا پایان سال