تلاش واهی دشمن جهت القا افکار پوسیده غرب به جوانان ایرانی/ ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان مشتی بر دهان یاوه گویان خواهند زد

مولوی عبیدالله شهیکی گفت: همه اقشار، مذاهب و اقوام در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه حضور حداکثری داشته باشند تا با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند و این مهم را به دشمنان بگویند که نقشه های شما، نقش بر آب شده است. به گزارش فت فتو؛ فردا سیزدهم آبان ماه روز […]

مولوی عبیدالله شهیکی گفت: همه اقشار، مذاهب و اقوام در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه حضور حداکثری داشته باشند تا با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند و این مهم را به دشمنان بگویند که نقشه های شما، نقش بر آب شده است.

به گزارش فت فتو؛ فردا سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است. این روز، یادآور سه رویداد مهم تاریخی است در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ امام خمینی توسط مأموران حکومت شاه بازداشت و پس از انتقال از قم به تهران، به ترکیه تبعید شدند.

در سیزدهم آبان ۱۳۵۷ و در روزهای اوج‌ گیری انقلاب اسلامی ده ها نفر از دانش ‌آموزان که برای انجام تظاهرات در محوطه دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، هدف تیراندازی مأموران حکومت قرار گرفته و به شهادت رسیدند و در سیزدهم آبان ۱۳۵۸ ساختمان سفارت آمریکا در تهران توسط جمعی از دانشجویان معترض تصرف شد.

امروزه نیز شاهد اقدامات متعدد استکبار جهانی علیه کشورمان هستیم و می طلبد در این ایام مردم و همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همچون همیشه در میدان حضور داشته باشند.

تلاش واهی دشمن جهت القا افکار پوسیده غرب به جوانان ایرانی/ ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان مشتی بر دهان یاوه گویان خواهند زد

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به حوادث سیزدهم آبان ماه در سال های گذشته گفت: با توجه به هجمه هایی که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، آنچه که امروز در کشور ایران اسلامی بیش از گذشته ضرورت دارد، اتحاد و همبستگی در بین اقوام، مذاهب، رجال سیاسی و تمام اقشار مختلف در کشورمان است.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: امروز دشمن بر روی دانش آموزان ما کار می کند و می خواهد دانش آموزان ما را از دیدگاهی که امامین انقلاب برای کشور ما تدارک دیده اند، دور کند.

وی بیان کرد: دشمنان دیده اند که نمی توانند ملت ایران را از درون از بین ببرند، بنابراین هم اکنون بر افکار جوانان و دانش آموزان با استفاده از فضای بی پیکر فضای مجازی، اقدام می کنند تا افکار پوسیده غرب را به نسل نوجوان و دانش آموز القا کنند.

مولوی شهیکی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی، همواره با صلابت و با اقتدار است، خاطر نشان کرد: نیاز است که همه اقشار، مذاهب و اقوام در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه حضور حداکثری داشته باشند تا با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند و این مهم را به دشمنان بگویند که نقشه های شما، نقش بر آب شده است.

ایران الگویی برای وحدت مسلمان جهان اسلام است

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اینکه سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و این روز، نمادی از مبارزه بر علیه ظلم و وحشت است، گفت: سیزدهم آبان ماه روزی است که ملت ایران، نسبت به رهنمودهای بنیان گذار انقلاب اسلامی، ادای دین کردند.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت افزود: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را هر ایرانی از هر قشر و مذهبی باید گرامی بدارد و در راهپیمایی این روز باید شرکت کنیم.

وی ضمن اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در سطح کشور و اقدامات دشمنان در این زمینه بیان کرد: دشمنان از دیر باز برای رسیدن به اهداف خود دندان تیز کرده است و منتظر کوچکترین فرصتی است تا در بین ملت ایران رسوخ کند؛ در این عرصه شاهد هستیم که اهل سنت و اهل شیعه را به شهادت می رسانند تا با این اقدامات جنگ مذهبی در بین ملت ایران ایجاد کند چرا که ایران اسلامی، الگویی برای وحدت و همزیستی مسالمت آمیز است.

مولوی چاهانی ادامه داد: دشمنان این همزیستی مسالمت آمیز را تاب نمی آورد و بنابراین با توجه به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، شایسته است که آحاد ملت ایران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کنند.

انتهای پیام/م




تلاش واهی دشمن جهت القا افکار پوسیده غرب به جوانان ایرانی/ ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان مشتی بر دهان یاوه گویان خواهند زد

منبع:آرمـان
? تلاش واهی دشمن جهت القا افکار پوسیده غرب به جوانان ایرانی/ ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان مشتی بر دهان یاوه گویان خواهند زد