تلاش فراجا در اتفاقات اخیر، حفظ سرمایه اجتماعی بود

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: فراجا حتی در اتفاقات اخیر نیز به شدت مراقب سرمایه های اجتماعی بود و ضمن اجرای تکالیف قانونی خود، سعی کرد سرمایه اجتماعی کشور را نیز حفظ کند. سردار عبدالرضا ناظری عصر امروز ۱۸ مهرماه در نشست تعاملی شورای قضایی با فرماندهی انتظامی و پلیس های تخصصی به […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: فراجا حتی در اتفاقات اخیر نیز به شدت مراقب سرمایه های اجتماعی بود و ضمن اجرای تکالیف قانونی خود، سعی کرد سرمایه اجتماعی کشور را نیز حفظ کند.

سردار عبدالرضا ناظری عصر امروز ۱۸ مهرماه در نشست تعاملی شورای قضایی با فرماندهی انتظامی و پلیس های تخصصی به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا گفت: خدا را شاکریم که فراجا به بلوغی رسیده که در هر شرایط ماموریتی که برای آن پیش می آید، اقتدار توام با مهربانی دارد و همواره حافظ سرمایه های اجتماعی است.

او می افزاید: فراجا حتی در اتفاقات اخیر نیز به شدت مراقب سرمایه های اجتماعی بود و ضمن اجرای تکالیف قانونی خود، سعی کرد سرمایه اجتماعی کشور را نیز حفظ کند.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان، فراجا تکالیف ذاتی خود را بدون کم و کاست انجام می دهد و کوتاهی نمی کند به گونه ای که حتی یک تماس ۱۱۰ در همین وانفسا و در دل درگیری هایی که در کف خیابان بود، بی پاسخ نمی گذاشت و بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تماس از مهر سال گذشته تا مهر امسال داشتیم که ۴۰ درصد آنها عملیاتی شده است.

او با بیان این مطلب که خدا را شاکرم که توفیق خدمت به مردم به ما عطا کرده اظهار کرد: نیروی انتظامی همیشه بسترساز توسعه اقتصادی کشور بوده و هست و خدا را شاکریم همکارنم در سطح استان در کمال اقتدار و مهربانی با مردم و روحیه جوانمردی و با رعایت قوانین و مقررات مشغول خدمتگذاری می کنند.

ناظری اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت دستگاه قضا حامی فراجا بوده و تعامل لازم بین دو این مجموعه در حد اعلی در استان وجود داشته است

انتهای پیام




تلاش فراجا در اتفاقات اخیر، حفظ سرمایه اجتماعی بود

منبع: ایـسنا
? تلاش فراجا در اتفاقات اخیر، حفظ سرمایه اجتماعی بود