تلاش شبانه‌روزی پلیس راه برای جلوگيری از حوادث ترافیکی در بازگشت زائرین اربعین

سرهنگ امیر معین‌الدینی گفت: پلیس راه برای جلوگيری از حوادث ترافیکی در بازگشت زائرین اربعین از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند. سرهنگ امیر معین‌الدینی فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان در گفتگو با “فت فتو” از جیرفت گفت: با توجه به بازگشت زائرین اربعین حسینی و تقارن آن با تعطیلات پایان شهریورماه پیش‌بینی […]

سرهنگ امیر معین‌الدینی گفت: پلیس راه برای جلوگيری از حوادث ترافیکی در بازگشت زائرین اربعین از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.

سرهنگ امیر معین‌الدینی فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان در گفتگو با “فت فتو” از جیرفت گفت: با توجه به بازگشت زائرین اربعین حسینی و تقارن آن با تعطیلات پایان شهریورماه پیش‌بینی افزایش حجم ترددها در سطح جاده‌های جنوب استان شده است.

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان افزود: در جاده‌های جنوب استان بحمدالله اقدامات بسیار ویژه‌ای برای سلامتی مسافران و جلوگیری از بروز حوادث ترافیکی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در این راستا پلیس راه با بهره‌گیری از تمام استعداد کارکنان و خودرویی در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی به صورت شبانه‌روزی حضور فعال داشته تا از بروز هرگونه حادثه‌ای جلوگیری شود.

سرهنگ معین‌الدینی تصریح کرد: به زائران توصیه می‌شود در هنگام پُر حجم بودن جاده‌ها با صبوری و احتیاط و سرعت مطمئن رانندگی کرده و از تغییر ناگهانی خط حرکت که یکی دیگر از عوامل وقوع سوانح رانندگی در جاده‌ها است خودداری کنند.

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان ابراز کرد: اقدامات پلیس راه جنوب استان کرمان در جهت هدایت، کنترل و نظارت بر جاده‌ها در برقراری انضباط ترافیکی به نحو مطلوب انجام خواهد شد.

وی آمادگی پلیس راه جنوب کرمان را برای تأمین امنیت ترافیکی مراسم‌های عزاداری دهه آخر صفر و اربعین و مسافرت به کربلا با تمهدیدات لازم عنوان کرد و افزود: پلیس راه جنوب کرمان نسبت به آغاز تعطیلات پایانی تابستان و همچنین برگشت زائرین کربلا برنامه‌های مدونی را اجراء خواهد کرد.

سرهنگ معین‌الدینی عنوان کرد: از محورهای برون شهری و راه‌های روستایی مستقر در مسیرهای پُر ترافیک جنوب کرمان هدایت و نظارت از حیث جلوگیری از هرگونه حوادث جاده‌ای انجام می‌شود.

انتهای پیام/




تلاش شبانه‌روزی پلیس راه برای جلوگيری از حوادث ترافیکی در بازگشت زائرین اربعین

منبع:آرمـان
? تلاش شبانه‌روزی پلیس راه برای جلوگيری از حوادث ترافیکی در بازگشت زائرین اربعین