تلاش شاگردان شعبان خمسه برای کسب پنجمی آسیا

به گزارش نذیر کرمان،  نخستین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال دختر آسیا از ۱۰ تا ۱۷ تیرماه در شهر هانگژو چین در حال برگزاری است و تیم والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (جمعه) مقابل ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازات ۲۵ بر ۹، ۲۵ […]

به گزارش نذیر کرمان،  نخستین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال دختر آسیا از ۱۰ تا ۱۷ تیرماه در شهر هانگژو چین در حال برگزاری است و تیم والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (جمعه) مقابل ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازات ۲۵ بر ۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد.

دختران ایران در ست نخست این مسابقه عملکرد خوب و کم اشتباهی داشتند و با سرویس و دفاع خوب حریف خود را با امتیاز ۲۵ بر ۹ شکست دادند.

بازیکنان ایران در ست دوم به دلیل اشتباهات فردی رقابت نزدیکتری با حریف داشتند، اما در نهایت با نکاتی که شعبان خمسه سرمربی تیم به شاگردانش گوشزد کرد با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ برنده شدند.

ست سوم با شروع خوب شاگردان شعبان خمسه شروع شد و ۴ بر صفر پیشتاز شدند، اما با اشتباهات فردی به حریف امتیاز دادند. هرچند بازیکنان ایران بار دیگر از حریف پیش افتاده و با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ پیروز میدان شدند تا این مسابقه را ۳ بر صفر به نفع خود به پایان برسانند و یک گام به کسب مقام پنجمی نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال دختر ایران نزدیک‌تر شوند.

دختران زیر ۱۶ سال ایران در سالنی مملو از تماشاگران چینی بازی کردند. این تیم برای تعیین مقام پنجم و ششمی فردا (شنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف قزاقستان خواهد رفت.

انتهای پیام/




تلاش شاگردان شعبان خمسه برای کسب پنجمی آسیا

منبع:آنـــا
? تلاش شاگردان شعبان خمسه برای کسب پنجمی آسیا