تلاش دشمن برای توقف جبهه مقاومت راه به جایی نخواهد برد

مسئول موکب محبان‌الرضا علیه‌السلام تهران گفت: حاج‌قاسم جان خود را فدای آزادی قدس و مردم فلسطین کرد بنابراین تلاش دشمن برای توقف جبهه مقاومت راه به جایی نخواهد برد. به گزارش نذیر کرمان، امسال همچون سه سال گذشته مردم برای خدمت به زائران سردار دل‌ها موکب را چند روز قبل از مراسم برپا کرده بودند و […]

مسئول موکب محبان‌الرضا علیه‌السلام تهران گفت: حاج‌قاسم جان خود را فدای آزادی قدس و مردم فلسطین کرد بنابراین تلاش دشمن برای توقف جبهه مقاومت راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش نذیر کرمان، امسال همچون سه سال گذشته مردم برای خدمت به زائران سردار دل‌ها موکب را چند روز قبل از مراسم برپا کرده بودند و همه از سراسر کشور حضور داشتند.

موکب محبان‌الرضا علیه‌السلام استان تهران که هر ساله در مسیر پیاده روی اربعین خیمه خدمت خود را برای پذیرایی از زائران اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام اعلم می‌کند امسال به کرمان آمده بود تا از زائران سردار دل‌ها پذیرایی کنند.
 
احمد زعفرانی مسئول موکب محبان الرضا علیه‌السلام استان تهران در گفتگو با خبرنگار رودبار ما ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: خون شهداء تضمین انقلاب و تداوم ایستادگی است، هر ساله به عشق حاج‌قاسم خیمه پذیرایی از زائرین را برپا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما باید حافظ خون این شهیدان باشیم، خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم قهرمان فراملی است که جان‌فدای مظلومان عالم بود.

وی با بیان اینکه هر قطره خون شهداء دارای پیامی است، بیان کرد: مردم به پاس جانفشانی‌های این سردار رشید در چهارمین سالگرد شهادت آن همانند رودی خروشان روانه گلزار شهدا کرمان بودند و استکبار جهانی نمی‌تواند جلوی این ارادت را بگیرد.

مسئول موکب محب‌الرضا علیه‌السلام تهران خاطر نشان کرد: شهادت زائران مزار سردار دل‌ها مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و باید بیش از گذشته بیدار باشیم و تازه کار ما شروع شده و باید مقاوم‌تر از گذشته به این‌ راه ادامه دهیم.

احمد زعفرانی تصریح کرد: حاج‌قاسم جان خود را فدای آزادی قدس و مردم فلسطین کرد بنابراین تلاش دشمن برای توقف جبهه مقاومت راه به جایی نخواهد برد.

قرارگاه جهادی محبان‌الرضا علیه‌‌السلام چندین سال است که در مسیر پیاده‌روی اربعین به زائرین سیدالشهدا خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: مراسم سالگرد حاج‌قاسم اربعین دیگری است که از اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای جهان به زیارت سردار دل‌ها می‌آیند.

احمد زعفرانی اظهار کرد: سردار دلها برای امنیت و آسایش ما از خانواده خود گذشته بود و برای دفاع از کشور و حتی تمام مظلومان عالم خواب نداشت و همه ما سرباز حاج قاسم هستیم و تا نفس در بدن داریم خادم زائرین این الگوی مقاومت خواهیم بود.
انتهای خبر/پورحیدر




تلاش دشمن برای توقف جبهه مقاومت راه به جایی نخواهد برد

منبع:آرمـان
? تلاش دشمن برای توقف جبهه مقاومت راه به جایی نخواهد برد