تلاش دشمن برای به اغتشاش کشاندن زندان‌ها در حوادث سال گذشته ناکام ماند

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حوادث سال گذشته استان کرمان به طور ویژه مورد طمع ضدانقلاب بود تا استان حاج قاسم را گرفتار مشکلات کرده و زندان‌های استان را درگیر اغتشاش و آشوب کنند که با همکاری خوب و موثر اعضای شورای تامین در آن مقطع، دشمن ناکام ماند و در […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حوادث سال گذشته استان کرمان به طور ویژه مورد طمع ضدانقلاب بود تا استان حاج قاسم را گرفتار مشکلات کرده و زندان‌های استان را درگیر اغتشاش و آشوب کنند که با همکاری خوب و موثر اعضای شورای تامین در آن مقطع، دشمن ناکام ماند و در استان کرمان نتوانست به هدفش برسد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز ۲۴ خردادماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کرمان اظهار کرد: آنچه را در گزارش عملکرد نمی‌توان به تصویر کشید، اخلاص و نیت انسان‌ها در اجرای ماموریت‌هاست و آقای حسینی با اخلاص و نگاه جهادی به مسائل استان کرمان نگاه و کار کرد.

وی افزود: زمانی که آقای حسینی به زندان‌های استان کرمان ورود کرد، شرایط کرونائی حاکم بود و آن وضعیت سخت را فراموش نمی‌کنیم در کل جامعه و کشور و به ویژه شرایطی که در زندان‌های کشور حاکم بود.

حمیدی تصریح کرد: وضعیت زندان‌ها، حفظ سلامت زندانیان و جلوگیری از نفوذ و گسترش ویروس کرونا کار سخت و طاقت فرسایی بود و بحمدالله استان کرمان از این وضعیت روسفید بیرون آمد و قطعا نقش آقای حسینی در برون رفت از آن شرایط و مشکل، اساسی بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه بیان کرد: در اغتشاشات سال گذشته‌ی کشور نیز حفظ امنیت، آرامش و مدیریت افراد دستگیر شده در این حوادث نقش مدیرکل زندان‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار بود.

وی اظهار کرد: در زمینه مسائلی که درباره مدیریت افراد دستگیر شده سال گذشته وجود داشت، دشمن برنامه‌ریزی ویژه‌ای در کشور انجام داد و تلاش داشت اغتشاش و ناامنی را به داخل زندان‌ها بکشاند و یکی دو مورد در کشور مشکلاتی به وجود آمد.

حمیدی تصریح کرد: در حوادث سال گذشته استان کرمان به طور ویژه مورد طمع ضدانقلاب بود تا استان حاج قاسم را گرفتار مشکلات کرده و زندان‌های استان را درگیر اغتشاش و آشوب کنند که با همکاری خوب و موثر اعضای شورای تامین در آن مقطع، دشمن ناکام ماند و در استان کرمان نتوانست به هدفش برسد و استان کرمان کمترین درگیری را در اغتشاشات داشت و در زندان دشمن ۱۰۰ درصد ناموفق بود و هیچ مشکلی به وجود نیامد و این جز با تلاش مدیرکل، معاونین و همکاران زندان‌ها میسر نبود.

به گزارش نذیر کرمان، سیدمجتبی حسینی مدیرکل سابق زندان‌های استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: هیچ مورد امنیتی در دوره ۲۷ ماهه فعالیت بنده در زندان‌های استان کرمان به وجود نیامد.

وی افزود: با آسیب شناسی‌ها، سیاست کاری خود را در محورهای برقراری تعامل سازنده بین دستگاه ها و مسئولان سازمانی و نیروهای نظامی و انتظامی؛ ساماندهی قرارداد نیروهای ساعتی، شرکتی و …؛ شایسته سالاری؛ ارتقاء امنیت زندان ها؛ ایجاد بستر تربیت زندانیان؛ توجه به مشکلات زندانیان و خانواده آنها و … تعریف و اعمال کردیم.

به گزارش نذیر کرمان، در این مراسم با حضور جمعی از مسئولان استان و معاون سازمان زندان‌های کشور از خدمات سیدمجتبی حسینی تجلیل و رضا ذوالفعلی نژاد به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام




تلاش دشمن برای به اغتشاش کشاندن زندان‌ها در حوادث سال گذشته ناکام ماند

منبع: ایـسنا
? تلاش دشمن برای به اغتشاش کشاندن زندان‌ها در حوادث سال گذشته ناکام ماند