تلاش دستگاه ها برای هرچه بهتر برگزار شدن سالگرد شهادت حاج قاسم/ آدم هیج جریان سیاسی نیستم

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه همه دستگاه ها تلاش می کنند مراسم سالگرد شهید سلیمانی به بهترین وجه برگزار شود، خطاب به خبرنگاران گفت: رسانه ها نیز اطلاع رسانی و آماده سازی اجتماعی را گسترش بدهید تا مردم پای کار بیایند و آماده پذیرائی از زائران باشند. دکترمحمدمهدی فداکار شامگاه ۲۹ آذرماه […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه همه دستگاه ها تلاش می کنند مراسم سالگرد شهید سلیمانی به بهترین وجه برگزار شود، خطاب به خبرنگاران گفت: رسانه ها نیز اطلاع رسانی و آماده سازی اجتماعی را گسترش بدهید تا مردم پای کار بیایند و آماده پذیرائی از زائران باشند.

دکترمحمدمهدی فداکار شامگاه ۲۹ آذرماه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به در پیش بودن سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امسال به دلیل فروکش کردن بیماری کرونا، پیش بینی حضور تعداد زیادی زائر را در کرمان داریم و باید کمک کرده و زیرساخت های موردنیاز تامین شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های دهه مقاومت توسط دستگاه های ذیربط اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: در زمینه مسیرهای دسترسی به گلزار شهداء و مجموعه پردیسان قائم(عج) اقداماتی انجام شده، همچنین اکنون در زیرساخت هایی از جمله فیبر نوری، گاز، آب و … مشکلی وجود ندارد.

فداکار با اشاره به اینکه همه دستگاه ها تلاش می کنند مراسم سالگرد شهید سلیمانی به بهترین وجه برگزار شود، خطاب به خبرنگاران بیان کرد: رسانه ها نیز اطلاع رسانی و آماده سازی اجتماعی را گسترش بدهید تا مردم پای کار بیایند و آماده پذیرائی از زائران باشند.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: من آدم هیچ فرد و جریان سیاسی نیستم و پای اعتقاد و کارم ایستاده ام و وقتی با عده ای نمی بندم، از همه طرف مورد هجمه قرار می گیرم که مهم نیست، سعی می کنم وظیفه خودم را انجام بدهم و از پیشنهادات، اطلاعات و نقدهای اصحاب رسانه استفاده می کنم.

ادامه دارد




تلاش دستگاه ها برای هرچه بهتر برگزار شدن سالگرد شهادت حاج قاسم/ آدم هیج جریان سیاسی نیستم

منبع: ایـسنا
? تلاش دستگاه ها برای هرچه بهتر برگزار شدن سالگرد شهادت حاج قاسم/ آدم هیج جریان سیاسی نیستم