تلاش دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن سالگرد حاج قاسم/ آدم هیج جریان سیاسی نیستم

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه همه دستگاه ها تلاش می کنند مراسم سالگرد شهید سلیمانی به بهترین وجه برگزار شود، خطاب به خبرنگاران گفت: رسانه ها نیز اطلاع رسانی و آماده سازی اجتماعی را گسترش بدهید تا مردم پای کار بیایند و آماده پذیرائی از زائران باشند. دکترمحمدمهدی فداکار شامگاه ۲۹ آذرماه […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه همه دستگاه ها تلاش می کنند مراسم سالگرد شهید سلیمانی به بهترین وجه برگزار شود، خطاب به خبرنگاران گفت: رسانه ها نیز اطلاع رسانی و آماده سازی اجتماعی را گسترش بدهید تا مردم پای کار بیایند و آماده پذیرائی از زائران باشند.

دکترمحمدمهدی فداکار شامگاه ۲۹ آذرماه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به در پیش بودن سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امسال به دلیل فروکش کردن بیماری کرونا، پیش بینی حضور تعداد زیادی زائر را در کرمان داریم و باید کمک کرده و زیرساخت های موردنیاز تامین شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های دهه مقاومت توسط دستگاه های ذیربط اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: در زمینه مسیرهای دسترسی به گلزار شهداء و مجموعه پردیسان قائم(عج) اقداماتی انجام شده، همچنین اکنون در زیرساخت هایی از جمله فیبر نوری، گاز، آب و … مشکلی وجود ندارد.

فداکار با اشاره به اینکه همه دستگاه ها تلاش می کنند مراسم سالگرد شهید سلیمانی به بهترین وجه برگزار شود، خطاب به خبرنگاران بیان کرد: رسانه ها نیز اطلاع رسانی و آماده سازی اجتماعی را گسترش بدهید تا مردم پای کار بیایند و آماده پذیرائی از زائران باشند.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: من آدم هیچ فرد و جریان سیاسی نیستم و پای اعتقاد و کارم ایستاده ام و وقتی با عده ای نمی بندم، از همه طرف مورد هجمه قرار می گیرم که مهم نیست، سعی می کنم وظیفه خودم را انجام بدهم و از پیشنهادات، اطلاعات و نقدهای اصحاب رسانه استفاده می کنم.

فداکار با اشاره به خدمات دهی اماکن گردشگری کرمان در دهه مقاومت اظهار کرد: حجم زائران و میهمانان با ظرفیت هتلینگ قابل مقایسه نیست و با توجه به اینکه فصل سرد سال است، همه میهمانان باید جایی برای اسکان داشته باشند لذا باید ظرفیت مردمی پای کار بیاید.

استاندار کرمان با بیان اینکه ما پشتیبانی برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی را انجام می دهیم و با دوستان مجری هماهنگ هستیم، افزود: از خبرنگاران درخواست داریم مشکلاتی که در مراسم سالگرد شهید در دو سال گذشته بوده را به ما اعلام کنند، تا درصدد اصلاح موارد و رفع مشکلات اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه ها برای برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی فضاسازی اجتماعی انجام بدهند، گفت: شهید سلیمانی به گردن بشریت حق دارد و مایه افتخار ما کرمانی هاست و همه خلوص و صمیمیت ایشان را دیده ایم.

فداکار گفت: بیش از ۳۰ موکب در دهه مقاومت در سطح شهر کرمان فعال خواهد بود و مردم نیز باید پای کار آمده و برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و برنامه ها همفکری نمایند.

وی افزود: رسانه ها باید در راستای فرهنگسازی خدمت رسانی به زائران در دهه مقاومت فرهنگسازی کنند و خط شکن این عرصه باشند چراکه همه مدیون حاج قاسم هستیم.

هیچ یک از مسئولین امنیتی و انتظامی کرمان دنبال انتقام‌جویی نیستند

فداکار در ادامه گریزی به اتفاقات اخیر در کشور و کرمان زد و گفت: عموم فریب خوردگان استان کرمان آزاد شدند و همه آنها بچه‌های خودمان هستند و تعداد کمی عامل دشمن هستند و باید فریب خوردگان را کمک کنیم.

او در ادامه تاکید کرد: هیچ‌یک از مسئولین امنیتی و انتظامی در  مجموعه دنبال انتقام جویی نیستند و بنای ما شنیدن حرف‌های مردم است و دشنام مردم را بر خنده دشمن ترجیح می‌دهم.

به اعتقاد استاندار کرمان، نوکری مردم به آقایی عالم می‌ارزد زیرا در شرایط اقتصادی ما را همراهی کردند.

به گزارش فت فتو، در این نشست اعلام شد: در دهه مقاومت از تمام مسیرهای اصلی شهر کرمان از جمله فرودگاه، ترمینال و … به سمت گلزار شهداء سرویس دهی حمل و نقل عمومی انجام می‌شود.

انتهای پیام




تلاش دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن سالگرد حاج قاسم/ آدم هیج جریان سیاسی نیستم

منبع: ایـسنا
? تلاش دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن سالگرد حاج قاسم/ آدم هیج جریان سیاسی نیستم