تلاش در جهت سلامت و امنیت انتخابات با توجیه ادارات

فرماندار راور گفت: با همکاری و همراهی ادارات و مدیران در جهت سلامت و امنیت انتخابات تلاش می‌کنیم تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری《نذیر کرمان》جلسه شورای اداری شهرستان راور با حضور عباسی فرماندار، خسروی معاون سیاسی امنیتی فرماندار و سایر مدیران ادارات در محل سالن بحران شهرستان راور برگزار شد. […]

فرماندار راور گفت: با همکاری و همراهی ادارات و مدیران در جهت سلامت و امنیت انتخابات تلاش می‌کنیم تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری《نذیر کرمان》جلسه شورای اداری شهرستان راور با حضور عباسی فرماندار، خسروی معاون سیاسی امنیتی فرماندار و سایر مدیران ادارات در محل سالن بحران شهرستان راور برگزار شد.

در این جلسه رضا عباسی گفت: همراهی و همکاری مدیران و مسئولان ادرات با فرمانداری‌ها یکی از حساس‌ترین موضوعات در برگزاری انتخابات است که باید توجه ویژه‌ای داشته باشند و زمینه مشارکت هر چه بهتر مردم را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان راور در این ایام مواظب باشند و از هرگونه رفتار و کردار که شائبه حمایت از کاندیداهای خاصی را دارد دوری کنند، چرا که تمامی رفتارهای شما ضبط و ثبت خواهد شد و حق امکانات و تجهیزات ادارات در اختیار کاندیدهای خاص‌ را نداریم.

فرماندار راور زمینه‌سازی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات را یک وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: چهار راهبرد اصلی انتخابات شامل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت که توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری مطرح شد، باید به عنوان یک نقشه راه مدنظر فعالان حوزه انتخابات قرار گیرد.

وی افزود: تمامی افراد به‌ویژه علاقه‌مندان به نظام انقلاب اسلامی وظیفه دارند در راستای عمل به جهاد تبیین و امیدآفرینی در میان جامعه به‌خصوص در میان نسل جوان و نوجوان همه تلاش و همت خود را به کار گرفته و با رعایت اصول اخلاق و انصاف، شرایط لازم جهت حضور حداکثری تمامی اقشار مختلف جامعه را در انتخابات فراهم سازند.

عباسی تصریح کرد: مقبولیت رای با مردم است و به‌همین دلیل رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که مردم در صحنه باشند.

وی گفت: آن‌چه در مرحله اول مهم است این است که همه باید حضور داشته باشند، چون دشمن امروز توطئه کرده تا مردم از نظام دور شوند ما و شما باید تلاش کنیم تا این اتفاق صورت نگیرد .

عباسی در پایان گفت: امنیت و سلامت انتخابات مهم است که بر عهده هیأت اجرایی و نظارت است و باید تلاش شود تا مردم سلامت و امنیت انتخابات را احساس کنند.

انتهای خبر/کمساری




تلاش در جهت سلامت و امنیت انتخابات با توجیه ادارات

منبع:آرمـان
? تلاش در جهت سلامت و امنیت انتخابات با توجیه ادارات