تلاش بی فایده نفوذگران برای تسلط سند۲۰۳۰ در آموزش و پرورش

حجه الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به هدف نفوذگران برای ورود سند۲۰۳۰ برای آموزش و پرورش گفت: ما می‌توانیم با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های بومی از این مورد پیشگیری کنیم. به گزارش فت فتو، خطیب جمعه کرمان با اشاره به اهمیت امور تربیتی و تشکیل آن افزود: پدر و مادر در خانه […]

حجه الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به هدف نفوذگران برای ورود سند۲۰۳۰ برای آموزش و پرورش گفت: ما می‌توانیم با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های بومی از این مورد پیشگیری کنیم.

به گزارش فت فتو، خطیب جمعه کرمان با اشاره به اهمیت امور تربیتی و تشکیل آن افزود: پدر و مادر در خانه و معلم و مربیان تربیتی در جامعه و مدرسه تاثیرگزارترین افراد تشکیل دهنده نحوه ارتباط و تربیت فرزندان هستند.

امام جمعه کرمان گفت: تربیت انسان با انگیزه و مربی مخلص و متعهد می خواهد و در مسیر تربیت دانش آموزان باید افرادی را انتخاب کنیم که نجاتگر نسل آینده باشند و این تربیت باید با محتواهای ارزشی و ارزشمند آموزشی همراه باشد.

وی تصریح کرد: جابجا شدن جایگاه ارزشها و ضدارزشها یکی از نشانه های بروز جاهلیت است و اکنون در جهان شاهد جاهلیت مدرن هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد قطع ارتباط با خداوند نتیجه ای جز پیچیدگی زندگی ندارد و اسلام، مسلمانی را مسلمان واقعی می داند که نسبت به فرامین و دستورات خدا و جایگاه خود و مردم احساس وظیفه متناسب با هر شرایطی را داشته باشد و آن را در عمل هم نشان دهد.




تلاش بی فایده نفوذگران برای تسلط سند۲۰۳۰ در آموزش و پرورش

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تلاش بی فایده نفوذگران برای تسلط سند۲۰۳۰ در آموزش و پرورش