تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا

کرمان_فرماندارشهرستان زرند گفت: با خارج شدن سیلاب ورودی از شهر زرند، نیروهای امدادی درحال تخلیه آب برخی از منازل این شهر هستند. سیدرضا حسینی نژاد در گفتگو با نذیر کرمان، با بیان اینکه به دلیل بارندگی چند ساعت اخیر یک سد خاکی در بالا دست شهر زرند تخریب و آب آن وارد این شهر شده […]



کرمان_فرماندارشهرستان زرند گفت: با خارج شدن سیلاب ورودی از شهر زرند، نیروهای امدادی درحال تخلیه آب برخی از منازل این شهر هستند.

سیدرضا حسینی نژاد در گفتگو با نذیر کرمان، با بیان اینکه به دلیل بارندگی چند ساعت اخیر یک سد خاکی در بالا دست شهر زرند تخریب و آب آن وارد این شهر شده بود گفت: خوشبختانه در حال حاضر این سیلاب از شهر زرند خارج شده و نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج و سپاه در حال تخلیه آب از منازل برخی نقاط شهر زرند می‌باشند.

وی افزود: مشکل عمده ما ورود سیلاب به پست فوق توزیع ورودی شهر زرند و قطع شدن برق شهر بود که با اقدامات صورت گرفته برق در اکثر نقاط شهر وصل شده است.

حسینی نژاد، گفت: سیلاب به شبکه آب شرب حدود ٨ روستا در منطقه جلگه شور شهرستان زرند آسیب وارد کرده است.

فرماندار زرند، افزود: با توجه به آب گرفتگی برخی از منازل، یکی از مدارس شهر را برای اسکان اضطراری مردمی که آب وارد خانه آنها شده در نظر گرفته ایم تا پس از تخلیه آب دوباره به منازل خود بازگردند.

کد خبر ۶۰۸۶۶۴۷


تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا

منبع: مــهر
? تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا