تقویت شبکه تعالی مساجد، برنامه ویژه سازمان تبلیغات شهربابک

رئیس سازمان تبلیغات شهربابک گفت: تقویت شبکه تعالی مساجد در چند مرحله برنامه ویژه سازمان تبلیغات شهرستان برای امسال است. حجت‌الاسلام مهدی غفوری در گفت‌وگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان در خصوص برنامه‌های این نهاد در سال جاری گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهاد انقلابی، به جهت تبلیغات دینی مردمی، سازمان‌دهی و هدایت نیروهای […]

رئیس سازمان تبلیغات شهربابک گفت: تقویت شبکه تعالی مساجد در چند مرحله برنامه ویژه سازمان تبلیغات شهرستان برای امسال است.

حجت‌الاسلام مهدی غفوری در گفت‌وگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان در خصوص برنامه‌های این نهاد در سال جاری گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهاد انقلابی، به جهت تبلیغات دینی مردمی، سازمان‌دهی و هدایت نیروهای مؤمن و تشکل‌های مردمی، احیاء و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان، از متن انقلاب متولد شد و در گذرگاه‌های حساس و خطیر که دشمنان اسلام در حذف انقلاب و فرهنگ اسلام ناب محمدی می‌کوشیدند، وارد میدان شد و رشد کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهربابک افزود: با توجه به وظایفی که امروز محول شده، سازمان تبلیغات یعنی سازمان انتشار پیام درست و اولویت‌دار فرهنگی دینی و انقلابی است بنابراین توجه، تقویت و حمایت از کارهای خودجوش مردمی و نشر خوبی‌ها و روایت همدلی و همکاری و انسجام در کارها اولویت کاری سازمان تبلیغات اسلامی شهربابک است.
 
وی تقویت شبکه تعالی مساجد در چند مرحله حساب شده را برنامه ویژه سازمان تبلیغات شهرستان برای سال جاری عنوان کرد.
 
حجت‌الاسلام غفوری خاطر نشان کرد: اگر کار فرهنگی و اجتماعی و دینی به شکل صحیح و با انسجام صورت بگیرد ناخودآگاه جامعه و افراد و خانواده‌ها با بسیاری از مشکلاتی مثل آسیب‌های اجتماعی، نا‌امیدی و افسردگی و حتی مشکلات اقتصادی و معیشتی به نص صریح آیات قرآن روبرو نمی‌شوند.
 
وی ادامه داد: تعداد زیادی از انسان‌های مومن و انقلابی به خصوص جوانان در گوشه گوشه این شهر مشغول فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی و انقلابی در سطح مساجد، هیئت‌های مذهبی، مدارس، جلسات خانگی و سایر مراکز فرهنگی و اداری هستند.
 
حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: برگزاری مراسمات متعدد در مناسبت‌های ملی و مذهبی مثل اعتکاف، هماهنگی و همراهی با کارهای خودجوش و مردمی، فضای مجازی و فعالیت در عرصه جهاد تبیین و روشنگری و اطلاع رسانی، حمایت و هدایت شبکه نهضت پیشرفت بانوان، پشتیبانی و هماهنگی مراسمات در مناسبت‌های تبلیغی ملی و مذهبی متعددی که در طول سال انجام شده است.

این مقام مسئول افزود: اعزام مبلغان در مدارس و سایر مراکز فرهنگی و اداری، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و طرح کتابخوانی و مسابقات ویژه اقشار و عموم مردم، در حیطه کارهای قرآنی و مساجد و هیئت‌های مذهبی نیز کارهای مختلف و متنوعی شده که شرح آن بسیار است.

 
وی بیان کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و امام خامنه‌ای و شرح این بیانیه که در سخنان خود ایشان آمده است؛ جبهه‌سازی و هم‌افزایی در تقویت نیروهای مردمی و سپردن واقعی و نه شعاری کارها به مردم و توجه ویژه به اولویت‌های فرهنگی جامعه که به تدریج و نامحسوس در جهت مثبت و متعالی و یا خدایی نکرده در جهت منفی شکل می‌گیرد، ولی با توجه به تمامی اتفاقات آینده روشن این انقلاب با وجود عمق ایمان و صبر مردم در حال محقق شدن است.
 
انتهای پیام/ شهربابک




تقویت شبکه تعالی مساجد، برنامه ویژه سازمان تبلیغات شهربابک

منبع:آرمـان
? تقویت شبکه تعالی مساجد، برنامه ویژه سازمان تبلیغات شهربابک