تقویت زیرساخت‌های سلامت در مناطق کمتر توسعه یافته جنوب کرمان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تقویت زیرساخت‌های سلامت و درمان در مناطق جنوب کرمان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به فرودگاه جیرفت مورد استقبال جمعی از مسئولان محلی و مردم قرار گرفت.   عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان […]

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تقویت زیرساخت‌های سلامت و درمان در مناطق جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به فرودگاه جیرفت مورد استقبال جمعی از مسئولان محلی و مردم قرار گرفت.

 

عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اولین صحبت خود خبر از بازدید طرح‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد و كهنوج را داد و گفت: اقدامات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جهت توسعه خدمات پزشکی و درمانی حائز اهمیت است.
 
وی عنوان کرد: محرومیت‌زدایی و تقویت زیرساخت‌های سلامت و درمان برای مردم جنوب کرمان از ره‌آورد این سفر خواهد بود.
 
عین‌اللهی اقدامات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را در جهت توسعه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی مهم و ارزنده برشمرد و اظهار کرد: جنوب کرمان از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به شما می‌آید و در دولت مردمی، وظیفه ما خدمات گسترده‌تر و تقویت زیرساخت‌های سلامت است. 
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد: ۶۶ پروژه جدید در حوزه سلامت در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افتتاح خواهد شد که نقطه عطفی در جهت رشد و شکوفایی این دانشگاه خواهد بود.
 
وی گفت: اجرای برنامه سلامت خانواده در جنوب کرمان، بسیار مهم و قابل اجرا است که پس از بررسی اجرای این برنامه در زندگی مردم کلید خواهد خورد.

انتهای خبر/ امیری




تقویت زیرساخت‌های سلامت در مناطق کمتر توسعه یافته جنوب کرمان

منبع:آرمـان
? تقویت زیرساخت‌های سلامت در مناطق کمتر توسعه یافته جنوب کرمان