تقویت روحیه ایثار در دانش‌آموزان با برپایی جشن نیکوکاری

امام جمعه رودبار جنوب گفت: جشن نیکوکاری روحیه ایثار و مروت را در دانش آموزان تقویت می‌کند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو، زنگ جشن احسان و نیکوکاری صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه همزمان با هفته احسان و نیکوکاری به منظور تشویق دانش آموزان و ایجاد فرهنگ احسان و نیکوکاری به عنوان آینده […]

امام جمعه رودبار جنوب گفت: جشن نیکوکاری روحیه ایثار و مروت را در دانش آموزان تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی فت فتو، زنگ جشن احسان و نیکوکاری صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه همزمان با هفته احسان و نیکوکاری به منظور تشویق دانش آموزان و ایجاد فرهنگ احسان و نیکوکاری به عنوان آینده سازان فردا در مدرسه دخترانه الزهرا نواخته شد.

 
زنگ احسان و نیکوکاری با حضور حجت‌الاسلام افشارمنش امام جمعه، محسنی رئیس کمیته امداد، اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بهرامی رئیس اداره آموزش و پرورش، و دیگر مسئولین شهرستان به صورت نمادین نواخته شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبارجنوب، در این جشن با اشاره احادیث و آیات در مورد احسان و نیکوکاری به نهادینه کردن فرهنگ احسان و انفاق بین دانش آموزان تاکید کرد.
 
امام جمعه رودبار جنوب در ادامه ضمن اشاره به آیه شریفه‌ی “الَّذينَ يُؤمِنونَ بِالغَيبِ وَيُقيمونَ الصَّلاةَ وَمِمّا رَزَقناهُم يُنفِقونَ” گفت: انفاق فقط کمک مالی نیست بلکه گاهی علم آموزی، دادن آبرو به کسی، جلوگیری از انحراف، راهنمایی و گاهی حل کردن مشکلی از دیگران است.
 
وی با بیان این که جشن نیکوکاری نماد همدلی وشکوه مهربانی است، گفت: ترویج و توسعه سنت احسان و نیکوکاری وظیفه همه‌‌ی ما است.
 
در پایان این مرلسم مسئولین و دانش‌آموزان کمک‌های نقدی وغیرنقدی­ خود را برای کمک به هم‌نوعان خود اهدا کردند.
 
شایان ذکر است؛ ملودی‌خوانی و قرائت دکلمه توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 
انتهای خبر/پ




تقویت روحیه ایثار در دانش‌آموزان با برپایی جشن نیکوکاری

منبع:آرمـان
? تقویت روحیه ایثار در دانش‌آموزان با برپایی جشن نیکوکاری