تقلید یا اقتباس علت لنگیدن اقتصاد و آموزش است

فت فتو/کرمان وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: مدرسه حاج قاسم از هیچ الگویی بیرونی تبعیت نمی‌کند و مکتب او از داشته ها و آموزه های خودش است و بدانید اگر از درون خودمان الگو نسازیم، اسیر می شویم و لنگیدن اقتصاد، آموزش و… به علت تقلید یا اقتباس از الگوهای بیرونی است. یوسف نوری […]

فت فتو/کرمان وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: مدرسه حاج قاسم از هیچ الگویی بیرونی تبعیت نمی‌کند و مکتب او از داشته ها و آموزه های خودش است و بدانید اگر از درون خودمان الگو نسازیم، اسیر می شویم و لنگیدن اقتصاد، آموزش و… به علت تقلید یا اقتباس از الگوهای بیرونی است.

یوسف نوری پیش از ظهر امروز ۱۴ دی ماه در آئین اختتامیه جشنواره کشوری فرهنگی _ هنری علمدار گفت: انسان با ولایت کامل می شود و اولین مدافع ولایت حضرت زهرا سلام‌الله علیها است و حاج قاسم سلیمانی به عنوان شیعه پا جای پای ایشان گذاشته بود.

وی بیان کرد: مدرسه حاج قاسم از هیچ الگویی بیرونی تبعیت نمی کند و مکتب او از داشته ها و آموزه های خودش است و بدانید اگر از درون خودمان الگو نسازیم، اسیر می شویم و لنگیدن اقتصاد، آموزش و… به علت تقلید یا اقتباس از الگوهای بیرونی است.

وزیر آموزش و پرورش از پیشنهاد نذر خدمت استقبال کرد و گفت: نظام تربیتی ما باید الگو داشته باشد و این الگو می تواند حاج قاسم سلیمانی باشد.

وی در برنامه درسی، گروه بندی را یک اصل دانست و در ادامه عنوان کرد: هنر دمیدن روح تعهد در کالبد انسان‌هاست.
نوری در ادامه به جشنواره فرهنگی _ هنری اشاره کرد وی افزود: این جشنواره پیام اینکه جهاد تعطیل نشده است، بلکه صورت آن تغییر کرده و گاهی به صورت جنگ نظامی و گاهی جنگ نرم است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در نظام آموزشی باید فاصله حرف و عمل را کم کنیم و فاصله بین بینش و منش را به صفر برسانیم و این هنر را معلمین ما دارند.

به گزارش فت فتو، تعداد  ۹۳ هزار و ۳۷۵ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره کشوری فرهنگی- هنری علمدار مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ارسال شده  که بر اساس جنسیت ۴۰ هزار و ۸۷ نفر مرد و ۵۳ هزار و ۲۸۸ زن در این جشنواره شرکت کرده اند.

برپایه این گزارش دومین جشنواره فرهنگی-هنری علمدار در محورهای شعر، نمایشنامه، فیلم کوتاه و نماهنگ برای فرهنگیان، در محور نقاشی برای دانش آموزان دوره اول ابتدایی، در محور نقاشی و خط ریز برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، در محورهای شعر، عکاسی و نقاشی دیجیتال برای دانش آموزان متوسطه اول و در محورهای شعر، داستانک و ویدیو کست برای دانش آموزان متوسطه دوم برگزار شده است.

انتهای پیام




تقلید یا اقتباس علت لنگیدن اقتصاد و آموزش است

منبع: ایـسنا
? تقلید یا اقتباس علت لنگیدن اقتصاد و آموزش است