تفکیک ارزان‌قیمت زمین‌های شهرداری رفسنجان توسط ۲۰ دلال

فت فتو/کرمان شهردار رفسنجان با اشاره به فساد رخ داده در سال‌های قبل گفت: اگر زمین های تفکیک شده شهرداری در چهار ساله قبل را امروز به طور میانگین ۷۰ میلیون تومان در نظر بگیریم، شهرداری رفسنجان ۱۰۰۰ میلیارد تومان می بایست زمین داشته باشد اما سهم معوض شهرداری را تا پایان سال ۱۳۹۹ هر […]

فت فتو/کرمان شهردار رفسنجان با اشاره به فساد رخ داده در سال‌های قبل گفت: اگر زمین های تفکیک شده شهرداری در چهار ساله قبل را امروز به طور میانگین ۷۰ میلیون تومان در نظر بگیریم، شهرداری رفسنجان ۱۰۰۰ میلیارد تومان می بایست زمین داشته باشد اما سهم معوض شهرداری را تا پایان سال ۱۳۹۹ هر قصب پنج میلیون با تقسیط سه ساله در نظر گرفته‌اند که این افراد روی هم رفته ۲۰ نفر دلال بوده اند که این کار را به ظاهر کاملاً قانونی جلو برده‌اند و این از جمله فسادهای بزرگی بوده که رخ داده است.

به گزارش فت فتو، آیین رونمایی از سامانه هاتف، صبح امروز یکشنبه با حضور فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر، معاونین، مدیران و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شهردار رفسنجان در این مراسم اظهار کرد: سامانه هاتف با شعار «چشم ما باشید» با هدف مقابله با هرگونه فساد و تخلف و ایجاد بستری امن برای ثبت گزارش ها و شکایت های مردمی راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند برای حضور در صحنه اقتصادی باید امنیت وجود داشته باشد و مبارزه با فساد باید جدی گرفته شود. لذا برای جلوگیری از فساد در ادارات، سامانه هاتف شهرداری را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب راه اندازی کردیم که بتوانیم به فرمایشات ایشان لبیک گفته باشیم.

وی عنوان کرد: هاتف بستری امن برای ثبت گزارشات و شکایات مردمی و خدمت رسانی الکترونیکی به شهروندان و زیر نظر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری رفسنجان با نشانی hatef.rafsanjan.ir راه‌اندازی شده است.

کهنوجی خاطرنشان کرد: این سامانه در کنار سامانه های بازرسی کل کشور و بازرسی استانداری است و اختصاصی برای ثبت گزارش های مردمی از مجموعه شهرداری رفسنجان می باشد.

شهردار رفسنجان به فساد رخ داده در سالهای قبل اشاره و بیان کرد: اگر زمین های تفکیک شده شهرداری در چهار ساله قبل را امروز به طور میانگین ۷۰ میلیون تومان در نظر بگیریم، شهرداری رفسنجان ۱۰۰۰ میلیارد تومان می بایست زمین داشته باشد اما سهم معوض شهرداری را تا پایان سال ۱۳۹۹ هر قصب پنج میلیون با تقسیط سه ساله در نظر گرفته اند که این افراد روی هم رفته ۲۰ نفر دلال بوده اند که این کار را به صورت کاملاً قانونی جلو برده اند و این از جمله فسادهای بزرگی بوده که رخ داده است.

کهنوجی ادامه داد: در حال حاضر با گزارش های مردمی موضوع زمین خواری در شهرداری رفسنجان به صفر رسیده است و از این به بعد زمین را بعد از کارشناسی به صورت مزایده در اختیار عموم قرار می دهیم تا منفعت آن به عموم مردم برسد. ضمن اینکه در این راستا از کارکنان خدوم و زحمتکش و پاکدست شهرداری حمایت می کنیم.

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم مبارزه با فساد را در هر دستگاهی ضروری دانست و گفت: در هر دستگاهی اگر متولی و مسئول آن خطایی کرد دنباله آن فسادهای زیادی به بار می‌آید.

علی اکبر پورمحمدی بر ضرورت برخورد با دانه درشت ها در مبارزه با فساد تاکید کرد و افزود: اگر مبارزه با فساد به نوعی به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود به مرور زمان خودش را نشان می دهد.

به گزارش فت فتو، شهروندان رفسنجانی برای ثبت هر گونه شکایت شهروندان از مجموعه شهرداری شامل هر گونه فساد مالی و اداری، تخلف از قوانین و آیین نامه ها، ترک فعل و عدم انجام وظیفه و بد رفتاری با ارباب رجوع می توانند به نشانی hatef.rafsanjan.ir مراجعه و اقدام به ثبت شکایات خود نمایند.

انتهای پیام




تفکیک ارزان‌قیمت زمین‌های شهرداری رفسنجان توسط ۲۰ دلال

منبع: ایـسنا
? تفکیک ارزان‌قیمت زمین‌های شهرداری رفسنجان توسط ۲۰ دلال