تفکر انقلابی در نیروهای سپاه جریان دارد

فت فتو/کرمان به گفته استاندار کرمان، تفکر انقلابی در نیروهای سپاه جریان دارد و در جریان سیل اخیر مجموعه سپاه کمک حال اجرایی دولت بودند. با کمک نیروهای بسیج و سپاه انتقال سیل‌زدگان به مناطق امن به خوبی صورت گرفت و این نیروها با تمام قوا و تجهیزات کمک‌رسانی کردند و این کار بزرگی است […]

فت فتو/کرمان به گفته استاندار کرمان، تفکر انقلابی در نیروهای سپاه جریان دارد و در جریان سیل اخیر مجموعه سپاه کمک حال اجرایی دولت بودند. با کمک نیروهای بسیج و سپاه انتقال سیل‌زدگان به مناطق امن به خوبی صورت گرفت و این نیروها با تمام قوا و تجهیزات کمک‌رسانی کردند و این کار بزرگی است که هرکسی عهده دار این مسئولیت‌ها در شرایط سخت و بحرانی نمی شود.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۶ شهریور در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در ادامه اصل مسئولیت جامعه اسلامی را خدمت به مردم دانست و گفت: شهیدان رجایی و باهنر با وجود دوران مسئولیت کوتاهی که در دولت داشتند، ولی کار بزرگی را از خود بجای گذاشتند و شیوه عملی را تعریف کرده که بعد از ۴۱ سال همچنان الگوی عمل است.

او در ادامه می گوید: نیروهای سپاه، مردانی همیشه حاضر در صحنه هستند و نقش موثری را در شرایط بحران، اقتصادی، سازندگی، دفاعی، نظامی، امنیتی و سیاسی ایفا می کنند.

«مردم شایسته خدمت هستند و وظیفه خود می‌دانیم هر کجا مردم به کمکی نیاز داشته باشند و یا آسیبی آن‌ها را تهدید می‌کند، در کنار آن‌ها باشیم و امیدواریم این همکاری برای خدمت به مردم پایدار بماند و با تمام امکانات و نیروها برای کمک و خدمت به مردم که خط قرمز ما هستند، استفاده کنیم.» این مطلب بخش دیگر سخنان فداکار در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بود.

انتهای پیام




تفکر انقلابی در نیروهای سپاه جریان دارد

منبع: ایـسنا
? تفکر انقلابی در نیروهای سپاه جریان دارد