تفکرات بسیجی ثمره شیرین انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام مختار آبادی نماینده ولی فقیه در ماهان افزود: بارها تکیه بر تفکر بسیجی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه شده و ثمره شیرین آن را همگان دیده اند، ویژگی این تفکر می تواند ملتی را نجات دهد. به گزارش راه ارمان حجت الاسلام مختار ابادی نماینده ولی فقیه در ماهان در مراسم تجدید […]

حجت الاسلام مختار آبادی نماینده ولی فقیه در ماهان افزود: بارها تکیه بر تفکر بسیجی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه شده و ثمره شیرین آن را همگان دیده اند، ویژگی این تفکر می تواند ملتی را نجات دهد.

به گزارش راه ارمان حجت الاسلام مختار ابادی نماینده ولی فقیه در ماهان در مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهداء در گلزار شهدای ماهان در راه برون رفت از مشکلات امروز کشور راه اقتدابری به تفکر بسیجی دانست گفت: بسیج فرصتی است که در کرسی های مطرح علمی،تحقیقاتی،عملیاتی ترویج وتبیین کشوراست.

حجت الاسلام مختار آبادی افزود: بارها تکیه بر تفکر بسیجی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه شده و ثمره شیرین آن را همگان دیده اند ،ویژگی این تفکر می تواند ملتی را نجات دهد ودر تمامی سختی ها و مشکلات در مقابل قلدری ها و جهان استکبار بیایستد ونهایت پیروز میدان باشد.

مختارآبادی گفت: بسیج لشکری که دل هایشان باهم و عقیده هایشان در کنار هم قرار گرفته و فضیلت تواضح در تفکر بسیجی پررنگ است و خودنمایی دراین  تفکر جایی دارد.

نماینده ولی فقیه در ماهان با بیان اینکه نمونه تابلوی ارزشمند و تمام نمای این تفکر را شهدای این راه به تصویر کشاندند وبرخی مکتب ساز شدند،ادامه داد:یکی از شهدای مکتب ساز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که همه همت او این بود که فضیلت های خودرا زیاد کند وکمتر عکس وتصویراو دیده شود زیرا هرچه تلاش کند خودرا کوچکتر جلوه دهد وخدا به همان اندازه اورابزرگ تر می کند.

مختار آبادی خاطر نشان کرد: همواره باید دنباله رو شهداءباشیم وراه هدف آنان را ادامه دهیم تا نظام اسلامی درمسیر واقعی قرار گیرد،شهیدان راه دین ایثار و فداکاری را آموختند که از کشور ،اخلاق،ودینمان محافظت کنیم وهمواره کنار ولایت و رهبری باشیم.

انتهای پیام/ تاج الدینی




تفکرات بسیجی ثمره شیرین انقلاب اسلامی است

منبع:آرمـان
? تفکرات بسیجی ثمره شیرین انقلاب اسلامی است