تفویض اختیارات صنایع‌دستی به ادارات استانی

معاون میراث‌فرهنگی کشور: برای تمرکززادیی و تسهیل‌گری، بخشی از اختیارات حوزه صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی به ادارات کل استان‌ها تفویض شده است. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، پویا محمودیان در حاشیه بازدید از بازارچه صنایع‌دستی واقع در کاروانسرای تاریخی گنجعلیخان کرمان در جمع خبرنگاران  گفت: هنرمندان صنایع‌دستی استان کرمان بسیار خلاق، نوآور و توانمند […]

معاون میراث‌فرهنگی کشور: برای تمرکززادیی و تسهیل‌گری، بخشی از اختیارات حوزه صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی به ادارات کل استان‌ها تفویض شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، پویا محمودیان در حاشیه بازدید از بازارچه صنایع‌دستی واقع در کاروانسرای تاریخی گنجعلیخان کرمان در جمع خبرنگاران  گفت: هنرمندان صنایع‌دستی استان کرمان بسیار خلاق، نوآور و توانمند هستند.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عنوان کرد که افزود: تنوع بالای رشته ها در استان کرمان بسیار ارزشمند است و باید با توجه ویژه به طراحی محصولات صنایع‌دستی کرمان سرشار از هنر، زیبایی و ذوق و سلیقه شود.

وی درباره احتمال ثبت‌شدن پنج شهر صنایع‌دستی استان کرمان در فهرست شهرهای ملی گفت: تلاش شده  پرونده‌های این شهرها ا دقیق و کامل تکمیل شود و همچنین کارشناسان و داوران نیز گزارشات مبسوطی ارایه داده‌اند کرده اند.

محمودیان بررسی مشکلات هنرمندان صنایع‌دستی را یکی دیگر از اهداف سفر خود به کرمان دانست و خاطرنشان کرد: با همفکری، راهکارهایی برای حل مشکلات اتخاذ خواهیم کرد.




تفویض اختیارات صنایع‌دستی به ادارات استانی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تفویض اختیارات صنایع‌دستی به ادارات استانی