تفاهمنامه همکاری بین پارک علم و فناوری هایتک و انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان منعقد شد

نذیر کرمان/کرمان تفاهمنامه همکاری بین پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان و انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان منعقد شد. دکترفرشید کی‌نیا رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک کرمان امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در مراسم انعقاد این تفاهمنامه بر ارتقاء تعاملات و همکاری مشترک بین شرکت‌های دانش بنیان و […]

نذیر کرمان/کرمان تفاهمنامه همکاری بین پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان و انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان منعقد شد.

دکترفرشید کی‌نیا رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک کرمان امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در مراسم انعقاد این تفاهمنامه بر ارتقاء تعاملات و همکاری مشترک بین شرکت‌های دانش بنیان و صنعت تاکید و اظهار امیدواری کرد با همکاری پارک و انجمن شرکت‌های دانش بنیان این مسیر هموارتر شود.

وی با مهم ارزیابی کردن توانمندسازی واحدهای فن‌آور خواستار برگزاری دوره های آموزشی در راستای ارتباط بهتر این شرکت‌ها با صنایع و رسیدن به زبان مشترک شد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک کرمان افزایش کمی و کیفی گفتگو ها و تعاملات طرفین را منجر به شناخت بهتر از نیازهای صنایع از یکسو و محصولات و توانمندی های تیم های فناور دانست و تصریح کرد: پارک علم و فناوری آمادگی دارد بسترساز تعاملات و ارتباطات سازنده باشد تا گامی بلند در راستای تحقق شعار سال و افزایش تولید برداشته شود.

وی گفت: به سهم خودمان برای حمایت و توسعه شرکت‌های دانش بنیان تلاش می‌کنیم و امیدواریم بقیه نیز با مشارکت به تکمیل و پویایی این چرخه و استفاده بهتر از توانمندی و ظرفیت های شرکت های فناور و دانش بنیان کمک کنند.

رئیس انجمن شرکت های دانش بنیان استان کرمان نیز از عضویت حدود ۹۰ شرکت در این انجمن خبر داد و افزود: تلاش برای دانش بنیان کردن شرکتها و عضویت تمامی شرکتها در دستور کار قرار دارد.

عابد شیخ بهایی با اشاره به شناخت ناکافی از نیازهای فناورانه در شرکت های بزرگ، متوسط و کوچک بیان کرد: با همکاری‌های مشترک زمینه برای تامین تمامی نیازهای فناورانه شرکت‌ها و صنایع از داخل کشور امکانپذیر است.

بر پایه این گزارش  در تقاهم نامه منعقد شده حمایت از اجرا و تجاری سازی طرح های نوآورانه و خلاقانه مرکز نوآوری در حوزه فعالیت و ماموریت پارک علم و فناوری، ایجاد بستر ارائه خدمات توانمندسازی و مشاوره به شرکت های دانش بنیان استان جهت استقرار در پارک علم و فناوری هایتک کرمان، حمایت از برگزاری کمپ ها و نشست های تخصصی توانمدسازی شرکت های دانش بنیان استان، کمک به تجاری سازی محصول نهایی شرکت های دانش بنیان و معرفی آنها به بازار در حوزه های فعالیت و ماموریت پارک و … مورد تاکید قرار گرفته است.
همچنین تلاش در جهت همرسانی صاحبان محصول و راه حل های موثر، برگزاری نشست ها و رویدادهای مرتبط با فعالیت های دانش بنیان و نوآور، شناسایی نخبگان، پژوهشگران و محققان توانمند و تشکیل گروه های پژوهشی، شناسایی محصولات شرکتهای فناور مستعد دانش بنیان و حمایت از استقرار محصولات نمایشگاه های دانش بنیان و اختراعات از مفاد دیگر تفاهمنامه است.

انتهای پیام




تفاهمنامه همکاری بین پارک علم و فناوری هایتک و انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان منعقد شد

منبع: ایـسنا
? تفاهمنامه همکاری بین پارک علم و فناوری هایتک و انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان منعقد شد