تفاهم‌نامه همکاری استانداری کرمان و سازمان صدا و سیما امضا شد

کرمان- تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان استانداری کرمان و معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در دیدار معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما و امضای تفاهم‌نامه همکاری عنوان کرد: کرمان استان […]

کرمان- تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان استانداری کرمان و معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در دیدار معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما و امضای تفاهم‌نامه همکاری عنوان کرد: کرمان استان پهناوری است و بر همین اساس توسعه فعالیت‌های سازمان صدا و سیما در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی به نقش کلیدی صدا و سیما در عرصه فرهنگسازی، آموزش و اطلاع‌رسانی پرداخت و افزود: استان کرمان به واسطه حضور مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید پاسخگوی حجم وسیعی از شبکه‌ها و اطلاع‌رسانی در تمام کشور باشد و می‌طلبد که نگاه ویژه‌ای به استان در حوزه تجهیزات و امکانات صدا و سیما باشد.

علیرضا شریفی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما نیز گفت: سیگنال‌رسانی وظیفه اصلی واحدهای فنی است، اگر مراکز استان‌ها از نظر تولید محتوا غنی باشند و برنامه‌های مناسب و با کیفیت مطلوب برای مخاطب تولید کنند، اما امکان ارسال سیگنال برای مخاطب فراهم نباشد، غیر از اتلاف وقت و بودجه چیزی عاید رسانه نخواهد شد.

گفتنی است، تفاهم‌نامه همکاری معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما و استانداری کرمان در ارتباط با تأمین اعتبار توسعه و به روزرسانی تجهیزات و زیرساخت‌های فنی به منظور HD سازی شبکه استانی، تأمین و تجهیز واحد سیار، توسعه و بهبود پوشش تلویزیونی و رادیویی با هدف افزایش کارآمدی و کارایی خدمات رسانه‌ای است.

کد خبر ۵۹۴۳۴۰۰




تفاهم‌نامه همکاری استانداری کرمان و سازمان صدا و سیما امضا شد

منبع: مــهر
? تفاهم‌نامه همکاری استانداری کرمان و سازمان صدا و سیما امضا شد