تفاهم‌نامه حمایت از زندانیان بی‌بضاعت منعقد شد

شهردار جیرفت گفت: تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنها، فی‌مابین زندان شهرستان جیرفت و شهرداری به امضا رسید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ و به نقل از روابط عمومی شهرداری جیرفت؛ هادی ربانی گفت: تفاهم‌نامه حمایت از خانواده زندانیان بی‌بضاعت منعقد شد.   شهردار جیرفت افزود: در جلسه […]

شهردار جیرفت گفت: تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنها، فی‌مابین زندان شهرستان جیرفت و شهرداری به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ و به نقل از روابط عمومی شهرداری جیرفت؛ هادی ربانی گفت: تفاهم‌نامه حمایت از خانواده زندانیان بی‌بضاعت منعقد شد.

 
شهردار جیرفت افزود: در جلسه مشترک با اداره زندان جیرفت و رئیس شورای شهر، برنامه‌های اصلاحی و تربیتی فی‌مابین این دو نهاد برنامه‌ریزی شد.
 
وی بیان کرد: خانواده‌های زندانیان از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه به شمار می‌آیند و این تفاهم‌نامه با هدف حمایت از زندانیان بی‌بضاعت و کاهش آسیب‌های اجتماعی و معرفی زندانیان نیازمند انجام شد.
 
ربانی اظهار کرد: اشتغال زندانیان رأی باز در امور خدمات شهری، تخفیف برای دریافت پروانه ساختمانی و همکاری در ساخت حمام و سرویس‌ بهداشتی منازل زندانیان نیازمند، بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری در جلسات صلح و سازش و اختصاص تعدادی گل جهت زیباسازی محوطه زندان، تفاهمنامه همکاری مابین زندان جیرفت و شهرداری منعقد شد.
 
شهردار جیرفت با تأکید بر تعامل و همکاری سازنده با اداره زندان و تأکید بر اجرای موارد مطرح شده در تفاهمنامه، اذعان کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی خود از زندانیان و خانواده‌های آنها حمایت می‌کنیم.
 
انتهای خبر/ امیری




تفاهم‌نامه حمایت از زندانیان بی‌بضاعت منعقد شد

منبع:آرمـان
? تفاهم‌نامه حمایت از زندانیان بی‌بضاعت منعقد شد