تغییر چهره مدیریتی استان کرمان

استاندار کرمان گفت: مدیران با رویکرد دولت جدید در حال تغییرند و امیدواریم که تغییر چهره مدیریتی استان بتواند تحرکی در استان ایجاد کند. به گزارش فت فتو، آقای زینی ند در نشست پایان سال با فرمانداران گفت: امروز تعدادی از فرمانداران جدید را معرفی کردیم و الان بیشتر از نیمی از فرمانداران مان تغییر […]

استاندار کرمان گفت: مدیران با رویکرد دولت جدید در حال تغییرند و امیدواریم که تغییر چهره مدیریتی استان بتواند تحرکی در استان ایجاد کند.

به گزارش فت فتو، آقای زینی ند در نشست پایان سال با فرمانداران گفت: امروز تعدادی از فرمانداران جدید را معرفی کردیم و الان بیشتر از نیمی از فرمانداران مان تغییر کرده بر خی فرمانداران هم فعلاً کار می‌کند و احتمالش هست فقط یک فرماندار دیگر تغییر کند.

مدیریتی استان کرمان” src=”https://kerman.iribnews.ir/files/fa/news/1400/12/25/7762323_837.jpg” alt=”تغییر چهره مدیریتی استان کرمان” width=”300″ height=”169″ align=”left”>
وی افزود: ما جزو استان‌های هستیم که به لحاظ انتصابات جلو هستیم و بیشتر دستگاه‌ها مثل:راهداری، آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، ارتباطات تغییر کرده است و خیلی از مدیران در حال تغییرند و مدیران با رویکرد دولت جدید در حال تغییرند و امیدواریم که تغییر چهره مدیریتی استان هم بتواند تحرکی در استان ایجاد کنیم.

 

زینی وند گفت: تدابیری که رئیس‌جمهور ابلاغ کرده بود به ما در همایش استانداران و وزیر کشور ابلاغ کردیم و مکلف کرده ایم که پیگیری کنند و درحوزه کرونا تاکید کردیم دهیاران را نمایند.

استاندار کرمان سرپرست پنج فرمانداری کرمان را منصوب و با صدور احکامی سیدحسام حسینی را به عنوان سرپرست فرمانداری فاریاب، محمد فلاح کهن سرپرست فرمانداری شهرستان قلعه گنج، سیدرضا حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان زرند، حسین آقاملایی سرپرست فرمانداری شهرستان رابر و حمزه وفایی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر منصوب کرد.




تغییر چهره مدیریتی استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تغییر چهره مدیریتی استان کرمان