تغییر نام و کاربری مدارس خیرساز تخلف اعلام شد

فت فتو/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با مجمع خیرین بانوان مدرسه ساز استان کرمان هرگونه تغییر نام و یا کاربری مدارس خیر ساز را بدون هماهنگی تخلف دانست و بر رعایت دقیق این موضوع تأکید کرد. رضا رضایی در این دیدار خیران مدرسه‌ساز را یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های اجتماعی توصیف […]

فت فتو/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با مجمع خیرین بانوان مدرسه ساز استان کرمان هرگونه تغییر نام و یا کاربری مدارس خیر ساز را بدون هماهنگی تخلف دانست و بر رعایت دقیق این موضوع تأکید کرد.

رضا رضایی در این دیدار خیران مدرسه‌ساز را یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های اجتماعی توصیف کرد و افزود: فعالیت خیران علاوه ‌بر نقش آنها در عمران و آبادانی کشور دارای تأثیرات مثبت روی دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: جامعه خیران و نهادهای خیری دارای توانایی‌های بالایی هستند که می‌توان از ظرفیت‌های آنها در زمینه‌های مدرسه‌داری، مدرسه‌یاری، نگهداشت و تجهیز مدارس بهره‌مند شد.

رضایی با اشاره به پایین بودن متوسط سرانه فضای آموزشی استان نسبت به میانگین کشوری گفت: مهم ترین دلیل کمبود سرانه فضای آموزشی در شهرکرمان و مناطق حاشیه ای آن، مهاجرت است که با تدوین سند آمایش سرزمینی  و جذب مشارکت خیران در سه سال آینده سعی در رفع این مشکل خواهیم داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تغییر نام و کاربری مدارس خیر ساز تخلف است گفت: بر اساس مصوبه ۶۶۳ شورای عالی آموزش‌ و پرورش که قبلاً به ادارات آموزش و پرورش ابلاغ‌شده است، تغییر نام و یا کاربری مدارس خیر ساز ممنوع و تخلف محسوب می‌شود مگر در مواردی که اجازه خیر و یا وارث آن وجود داشته باشد.

رضایی تاکید کرد: نام‌گذاری و نوع کاربری مدارس باید بر اساس تفاهم‌نامه اولیه بین خیر، مجمع خیران مدرسه‌ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس انجام شود.

وی با اشاره به شکل گیری نهضت مدرسه سازی در آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با افتخار در خدمت خیرین هستیم و از ظرفیت آنها در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری استفاده خواهیم کرد.

رضایی با اشاره به نقش موثر بانوان در جامعه از ساخت ۱۱ سال ورزشی در مدارس دخترانه استان در راستای ارتقا سلامت دانش آموزان دختر خبر داد.

انتهای پیام




تغییر نام و کاربری مدارس خیرساز تخلف اعلام شد

منبع: ایـسنا
? تغییر نام و کاربری مدارس خیرساز تخلف اعلام شد